Повернутися на відкриту сторінку

Назад

Всі деталі, які ви шукали

ТЕХСПЕЦИФІКАЦІЇŠKODA KODIAQ

Розміри автомобіля

Безопасность

Обмежувач швидкості

Як випливає з назви, ця функція обмежує максимальну швидкість автомобіля. Водії можуть встановлювати верхню межу швидкості в діапазоні від 30 до 210 км / год, не побоюючись перевищити швидкість. На відміну від круїз-контролю, який підтримує задану швидкість, обмежувач дозволяє водієві їхати з будь-якою швидкістю, яка тільки не повинна перевищувати задане значення. З міркувань безпеки ця функція тимчасово відключається в режимі kick-down (коли педаль акселератора натиснута до упору).

Інші функції безпеки

Новий ŠKODA KODIAQ виступає за безкомпромісну безпеку. Крім систем безпеки, зазначених вище, KODIAQ може бути оснащений наступними функціями (доступні в стандартному або додатковому устаткуванні):

ABS запобігає блокуванню коліс при екстреному гальмуванні або при гальмуванні на слизькій дорозі.

› Збільшуючи тиск в гальмівній системі, гальмівний асистент допомагає водієві в ситуаціях, коли не обійтися без екстреного гальмування. Це може привести до значного скорочення допустимого гальмівного шляху.

MSR допомагає запобігти блокування ведучих коліс, що може виникнути, коли водій різко загальмує на слизькому дорожньому покритті.

ASR забезпечує плавний старт і розгін без пробуксовки коліс на слизьких дорогах.

EDL допомагає при прискоренні або русі в гору з низькою тягою під одним з ведучих коліс.

› Пристрій блокування диференціала XDS+ забезпечує водієві нейтральну поведінку автомобіля при різких поворотах, і гарантує їх динамічний проходження. Керуючі електронні пристрої по суті моделюють присутність диференціала, що самоблокується для поліпшення зчеплення з дорогою і динамічності на поворотах. В результаті цього, автомобіль проходить повороти ще чіткіше і легко, ніж раніше.

Система контролю тиску в шинах тримає водія в курсі про тиск в шинах.

› Встановлювана в якості додаткової опції система Hill-Hold Control допомагає безпечно почати рух на крутому схилі. Система включається автоматично на ухилі від 5% і забезпечує легкий і безпечний старт без використання ручного гальма. Hill-Hold Control також запобігає скочування автомобіля назад або вимикання двигуна.

Блимаючі стоп-сигнали зменшують ризик наїзду ззаду, особливо наближаючись до пробок на шосе, або при різкому гальмуванні перед несподіваною перешкодою.

Привід

Повний привід

Чотири двигуна (1,4 TSI / 110 кВт, 2,0 TSI / 132 кВт, 2.0 TDI / 110 кВт і 2,0 TDI / 140 кВт) поставляються з ультрасучасним повним приводом, який гарантує оптимальну динаміку руху, високий рівень активної безпеки і економічного споживання палива

Крутний момент на всі чотири колеса розподіляється автоматично і залежить від умов руху. Ідеальний крутний момент для задньої осі розраховується блоком управління. Регулювання проводиться за допомогою змінного тиску на дисках муфти зчеплення.

Эко-технології

Технологія управління циліндрами (ACT)

Принцип технології ACT полягає в тимчасовому відключенні другого і третього циліндрів. У режимі з двома циліндрами двигун працює більш ефективно. Залежно від стилю водіння, дана технологія може знизити споживання палива більш ніж на 0,5 л / 100 км. ACT активується в діапазоні оборотів двигуна від 1400 до 4000 об / хв, при моменті, що крутить від 25 до 100 об / хв, і на швидкості до 130 км / год.

Система Start-Stop

Суть системи Start-Stop полягає у відключенні двигуна кожного разу, коли в його роботі немає ніякої необхідності, особливо ця функція корисна при їзді по місту, і допомагає значно скоротити витрату палива. Система Start-Stop автоматично активується після того, як за пускається двигун і може бути відключена вручну в будь-який час.

Система Start-Stop
Система Start-Stop
Рекуперація енергії гальмування

Що відбувається під час відновлення енергії? Кінетична енергія трансформується в корисну електроенергію, яка зберігається в акумуляторі або використовується в електричних системах. Під час гальмування двигуном генератор подає електроенергію до приладів і заряджає батарею. Цей процес економить паливо.

Рекуперація енергії гальмування
Рекуперація енергії гальмування
Режим Еко (Driving Mode Select)

Eco режим водіння - режим для свідомих водіїв, для яких економічне водіння і турбота про навколишнє середовище стоїть на першому місці. Особливістю режиму водіння Еко є рух накатом в автомобілях з автоматичною коробкою передач DSG. Рух накатом використовується, коли ваша нога не знаходиться на педалі газу під час руху.

Рекомендації по перемиканню швидкостей

Правильний вибір передачі допоможе заощадити паливо і зробити водіння комфортнішим. Більш низькі обороти двигуна призводять до зниження витрати палива і сприяють тихій роботі двигуна. Показники в правому верхньому куті дисплея або підтверджують, що поточна передача обрана правильно, або ж рекомендують підвищити або знизити передачу.