Повернутися на відкриту сторінку

Назад

Всі характеристики, які Ви шукали

Техспецифікації OCTAVIA

Разміри автомобіля



Безпека

Інші функції безпеки

ŠKODA OCTAVIA виступає за безкомпромісну безпеку. За результатами краш-тестів Euro NCAP в 2013 році цей компактний автомобіль отримав «5 зірок» за свої чудові заходи безпеки. Додатково до перерахованих вище систем безпеки, ŠKODA OCTAVIA може бути оснащений наступними функціями (доступні в стандартному або додатковому устаткуванні):

EDL допомагає при прискоренні або русі в гору з низькою тягою під одним з ведучих коліс.
Пристрій блокування диференціала XDS + забезпечує водію нейтральну поведінка автомобіля при різких поворотах, і гарантує їх динамічний проходження. Керуючі електронні пристрої по суті моделюють присутність диференціала, що самоблокується для поліпшення зчеплення з дорогою і динамічності на поворотах. В результаті цього, автомобіль проходить повороти ще чіткіше і легко, ніж раніше.
ABS запобігає блокуванню коліс при екстреному гальмуванні або при гальмуванні на слизькій дорозі.
MSR допомагає запобігти блокування ведучих коліс, що може виникнути, коли водій різко загальмує на слизькому дорожньому покритті.
› Збільшуючи тиск в гальмівній системі, гальмівний асистент допомагає водію в ситуаціях, коли не обійтися без екстреного гальмування. Це призводить до значного скорочення допустимого гальмівного шляху.
ASR забезпечує плавний старт і розгін без пробуксовки коліс на слизьких дорогах.
› Система контролю тиску в шинах (доп опція) постійно тримає водія в курсі про тиск в шинах.
› Встановлюється в якості додаткової опції система Hill-Hold Control допоможе безпечно почати рух на крутому схилі. Система включається автоматично на ухилі від 5% і забезпечить легке і безпечне рушання без використання ручного гальма. Hill-Hold Control також запобігає скочування автомобіля назад або вимикання двигуна.
Мигаючі стоп-сигнали зменшують ризик наїзду ззаду, особливо наближаючись до пробок на шосе, або при різкому гальмуванні перед несподіваною перешкодою.


Повний привід

Повний привід

ŠKODA OCTAVIA доступна з багатодисковим зчепленням останнього покоління з електронним управлінням. Три двигуна (1,8 TSI / 132 кВт, 2,0 TDI / 110 кВт і 2,0 TDI / 135 кВт) поставляються з ультрасучасним повним приводом 4×4, який гарантує чудове зчеплення з дорогою, стійкість на дорозі і безпеку навіть в умовах бездоріжжя.

Розподіл крутного моменту на всі чотири колеса автоматичне і залежить від умов руху. Ідеальний крутний момент для задньої осі розраховується блоком управління. Регулювання проводиться за допомогою змінного тиску на дисках муфти зчеплення.

Повний привід
Повний привід

Еко-технології

Система Start-Stop

Суть системи Start-Stop полягає у відключенні двигуна кожного разу, коли в його роботі немає ніякої необхідності, особливо ця функція корисна при їзді по місту, і допомагає значно скоротити витрату палива. Система Start-Stop автоматично активується після того, як за пускається двигун і може бути відключена вручну в будь-який час.

Система Start-Stop
Система Start-Stop
Рекуперація енергії гальмування

Що відбувається під час відновлення енергії? Кінетична енергія трансформується в корисну електроенергію, яка зберігається в акумуляторі або використовується в електричних системах. Під час гальмування двигуном генератор подає електроенергію до приладів і заряджає батарею. Цей процес економить паливо.

Рекуперація енергії гальмування
Рекуперація енергії гальмування
Режим Еко (Driving Mode Select)

Eco режим водіння - режим для свідомих водіїв, для яких економічне водіння і турбота про навколишнє середовище стоїть на першому місці. Особливістю режиму водіння Еко є рух накатом в автомобілях з автоматичною коробкою передач DSG. Рух накатом використовується, коли ваша нога не знаходиться на педалі газу під час руху.

Рекомендації по переключенню швидкостей

Правильний вибір передачі допоможе заощадити паливо і зробити водіння комфортнішим. Більш низькі обороти двигуна призводять до зниження витрати палива і сприяють тихій роботі двигуна. Показники в правому верхньому куті дисплея або підтверджують, що поточна передача обрана правильно, або ж рекомендують підвищити або знизити передачу.