Повернутися на відкриту сторінку

Назад

Всі деталі, які ви шукали

СПЕЦИФИКАЦІЇ ŠKODA SUPERB

Разміри автомобіля

Безпека

Обмежувач швидкості

Як випливає з назви, ця функція обмежує максимальну швидкість автомобіля. Водії можуть встановлювати верхню межу швидкості в діапазоні від 30 до 210 км / год, не побоюючись перевищити швидкість. На відміну від круїз-контролю, який підтримує задану швидкість, обмежувач дозволяє водію їхати з будь-якою швидкістю, яка тільки не повинна перевищувати задане значення. З міркувань безпеки ця функція тимчасово відключається в режимі kick-down (коли педаль акселератора натиснута до упору).

Обмежувач швидкості
Обмежувач швидкості
Інші функції безпеки

ŠKODA SUPERB виступає за безкомпромісну безпеку. Додатково до перерахованих вище систем безпеки, новий ŠKODA SUPERB може бути оснащений наступними функціями (доступні в стандартному або додатковому устаткуванні):

ABS запобігає блокуванню коліс при екстреному гальмуванні або при гальмуванні на слизькій дорозі.

› Збільшуючи тиск в гальмівній системі, гальмівний асистент допомагає водію в ситуаціях, коли не обійтися без екстреного гальмування. Це може привести до значного скорочення допустимого гальмівного шляху ..

MSR допомагає запобігти блокування ведучих коліс, що може виникнути, коли водій різко загальмує на слизькому дорожньому покритті.

ASR забезпечує плавний старт і розгін без пробуксовки коліс на слизьких дорогах

EDL допомагає при прискоренні або русі вгору з низькою тягою під одним з ведучих коліс.

Пристрій блокування диференціала XDS + забезпечує водію нейтральну поведінку автомобіля при різких поворотах, і гарантує їх динамічне проходження. Керуючі електронні пристрої по суті моделюють присутність диференціала, що самоблокується для поліпшення зчеплення з дорогою і динамічності на поворотах. В результаті цього, автомобіль проходить повороти ще чіткіше і легко, ніж раніше.

Система контролю тиску в шинах тримає водія в курсі про тиск в шинах.

› Встановлюється в якості додаткової опції система Hill-Hold Control допомагає безпечно почати рух на крутому схилі. Система включається автоматично на ухилі від 5% і забезпечує легкий і безпечний старт без використання ручного гальма. Hill-Hold Control також запобігає скочування автомобіля назад або вимикання двигуна.

Мигаючі стоп-сигнали зменшують ризик наїзду ззаду, особливо наближаючись до пробок на шосе, або при різкому гальмуванні перед несподіваною перешкодою.

Привід і рульове управління

Повний привід

ŠKODA SUPERB доступний з електронно-керованої багатодисковою муфтою зчеплення нового покоління BorgWarner. Чотири двигуна (1,4 TSI / 110 кВт, 2.0 TSI / 206 кВт, 2.0 TDI / 110 кВт і 2.0 TDI / 140 кВт) доступні з новітнім повним приводом, який гарантує оптимальну динаміку руху, високий рівень активної безпеки і економічного споживання палива.

Розподіл крутного моменту на всі чотири колеса автоматичне і залежить від умов руху. Ідеальний крутний момент для задньої осі розраховується блоком управління. Регулювання проводиться за допомогою змінного тиску на дисках муфти зчеплення.

Прогресивне рульове управління

Ця функція забезпечує ŠKODA SUPERB поліпшену керованість і маневреність на поворотах. Прогресивне рульове управління змінює передавальне відношення в залежності від діапазону повороту рульового колеса. Прогресивне рульове управління доступне в поєднанні зі спортивною підвіскою.

Эко-технології

Технологія управління циліндрами (ACT)

Принцип технології ACT полягає в тимчасовому відключенні другого і третього циліндрів. У режимі з двома циліндрами двигун працює більш ефективно. Залежно від стилю водіння, дана технологія може знизити споживання палива більш ніж на 0,5 л / 100 км. ACT активується в діапазоні оборотів двигуна від 1400 до 4000 об / хв, при моменті, що крутить від 25 до 100 об / хв, і на швидкості до 130 км / год.

Система Start-Stop

Суть системи Start-Stop полягає у відключенні двигуна кожного разу, коли в його роботі немає ніякої необхідності, особливо ця функція корисна при їзді по місту, і допомагає значно скоротити витрату палива. Система Start-Stop автоматично активується після того, як запускається двигун і може бути відключена вручну в будь-який час.

Система Start-Stop
Система Start-Stop
Рекуперація енергії гальмування

Що відбувається під час відновлення енергії? Кінетична енергія трансформується в корисну електроенергію, яка зберігається в акумуляторі або використовується в електричних системах. Під час гальмування двигуном генератор подає електроенергію до приладів і заряджає батарею. Цей процес економить паливо.

Рекуперація енергії гальмування
Рекуперація енергії гальмування
Режим Еко (Driving Mode Select)

Eco режим водіння - режим для свідомих водіїв, для яких економічне водіння і турбота про навколишнє середовище стоїть на першому місці. Особливістю режиму водіння Еко є рух накатом в автомобілях з автоматичною коробкою передач DSG. Рух накатом використовується, коли ваша нога не знаходиться на педалі газу під час руху.

Режим Еко (Driving Mode Select)
Режим Еко (Driving Mode Select)
Активні форсунки вентиляційних отворів

Активні форсунки вентиляційних отворів зменшують аеродинамічний опір, і таким чином скорочують споживання палива та шкідливі викиди нового SUPERB. Якщо двигун або кондиціонер не працюють на повну потужність, вентиляційні отвори закриваються, і потік повітря охоплює кузов автомобіля, що призводить до менших втрат. Активні форсунки вентиляційних отворів також допомагають швидше нагрівати двигун при холодному старті.

Рекомендації по перемикання швидкостей

Правильний вибір передачі допоможе заощадити паливо і зробити водіння комфортнішим. Більш низькі обороти двигуна призводять до зниження витрати палива і сприяють тихій роботі двигуна. Показники в правому верхньому куті дисплея або підтверджують, що поточна передача обрана правильно, або ж рекомендують підвищити або знизити передачу.

Рекомендації по перемикання швидкостей
Рекомендації по перемикання швидкостей