• Договір про співпрацю підписано на чотири роки
  • Бренд ŠKODA і Cirque du Soleil будуть створювати спільні рекламні кампанії
  • Вже сьогодні, більше 180 мільйонів людей у всьому світі стали глядачами вистав Cirque du Soleil
  • Креативність і прагнення до інновацій об'єднують ŠKODA і Cirque du Soleil


Сьогодні ​Cirque du Soleil гастролює по всьому світу з десятьма абсолютно різними програмами виступів. Шоу проходять і в європейських країнах, багато з яких є пріоритетними ринками для бренду ŠKODA. В кінці року Cirque du Soleil відвідає Китай.

Cirque du Soleil відомий фантастичною акробатикою артистів, їх відточеною хореографією і приголомшливими сценічними образами. Професіоналізму артистів аплодує багатомільйонна захоплена публіка. Кожен раз, створюючи нові оригінальні і незвичайні постановки, артисти гастролюють з ними по всьому світу. Українці так само мали можливість стати глядачами цієї чарівної вистави! Сьогодні виступи​ Cirque du Soleil є одними з найпопулярніших шоу в світі!

Угода про партнерство з Cirque du Soleil відкриває для ŠKODA додаткову можливість звернути увагу мільйонів людей на свій бренд. Cirque du Soleil має величезне число шанувальників по всьому світу, соціальні мережі налічують майже 10 мільйонів передплатників, а виступи щорічно відвідують понад 11 мільйонів глядачів! Таким чином, Skoda стає невід'ємною частиною рекламних кампаній Cirque du Soleil в пресі, Інтернеті, на білбордах і телебаченні. Договір укладено до 2021 року і включає в себе не тільки нестандартні та оригінальні маркетингові кампанії, а й ексклюзивні заходи для VIP-гостей: екскурсії за лаштунки шоу, зустрічі з артистами і різні промо-активності в Лас-Вегасі.

Слоган Simply Clever якнайкраще відображає дух і прагнення до інновацій бренду ŠKODA. Чеський автовиробник так само, як і Cirque du Soleil (назва перекладається з французької мови як «Цирк сонця»), вибирає сучасні і цікаві рішення. Ці два бренди поєднують в собі високі стандарти якості роботи і передові інженерні технології. Cirque du Soleil прагне до абсолютної досконалості в усьому: починаючи від сценографії закінчуючи майстерністю артистів в втіленням образів. У той час як ŠKODA прагне до бездоганності у виробництві автомобілів.

З упевненістю можна стверджувати, що творцям ŠKODA і Cirque du Soleil притаманне багато спільного. Завдяки інтересу до інновацій засновники чеської компанії Вацлав Лаурин (Václav Laurin) і Вацлав Клемент (Václav Klement) по праву вважаються засновниками​ автомобілебудування. Творець Cirque du Soleil Гі Лаліберте (Guy Laliberté) почав свою діяльність в далекому 1984 році разом з невеликою трупою з двадцяти вуличних артистів. Будучи новатором душі, він переосмислив циркове мистецтво, і сьогодні його заслужено можна назвати лідером в розважальній індустрії. Через тридцять років з моменту створення, Cirque du Soleil нараховує 4 000 працівників з 50 різних країн світу, серед яких близько 1 300 артистів.

Спонсорська діяльність бренду ŠKODA включає безліч партнерських угод. Марка підтримує хокей на льоду, велогонки та автоспорт. У Чеській Республіці ŠKODA також є спонсором різноманітних культурних подій і вважається на батьківщині одним з найбільших меценатів культури. Завдяки партнерству з Cirque du Soleil бренд розширив свою спонсорську діяльність.​

Останні новини