«Єврокар» визначив кращого дилера SKODA 2014 року
«Єврокар» визначив кращого дилера SKODA 2014 року

«Єврокар» визначив кращого дилера SKODA 2014 року

16. 3. 2015

Виходячи з комплексної оцінки діяльності офіційних дилерів марки SKODA в Україні, компанія «Єврокар» визначила Кращих ди​лерів 2014 року.

За підсумками інтегральної оцінки, яка включає в себе основні показники діяльності підприємств у сфері продажів і сервісного обслуговування, приріст частки в регіоні, товарообіг, а також результати глобального дослідження SKODA Customer Satisfaction Survey (CSS), Кращим дилером SKODA в 2014 році стало ТОВ «Автоцентр Київ »(м.Київ). ​

Традиційно найкращі дилерські підприємства SKODA з понад 20 країн запрошуються на Щорічну Міжнародну церемонію «Кращий дилер». Захід покликаний відзначити досягнення найуспішніших дилерів марки SKODA в світі. Цього року Міжнародна церемонія нагородження відбулася 13-15 березня 2014 в Дубаї (ОАЕ). ​

Також, за результатами досягнутими в 2014 році були відзначені офіційні дилери SKODA ТОВ «Євромоторс» (м.Хмельницький), ТОВ «Атлант М - Олексіївка» (м.Харків), ТОВ «Форвард Автоцентр» (м.Мукачево). Кращі фахівці цих дилерських підприємств відправляться на фінал Чемпіонату світу з хокею, який відбудеться 14 травня 2015 в Празі (Чеська республіка). ​

ТОВ «Єврокар» дякує дилерам за роботу і підтримку іміджу марки SKODA на високому рівні. ​

Довідка:

ТОВ «Єврокар» - офіційний дистриб'ютор автомобілів SKODA в Україні. Підприємство працює з березня 2003 року і входить до Групи компаній Атолл Холдинг, яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку. ​

Дослідницький проект SKODA Customer Satisfaction Survey (CSS) стартував в Україні з січня 2012 року. Основною метою впровадження проекту є визначення дійсного рівня задоволеності клієнтів (власників автомобілів) маркою SKODA в Україні. Проведення дослідження CSS дає можливість отримати широку інформацію про задоволеність клієнтів в цілому, а також надає інформацію про детальні причини негативних результатів - навіть до окремого дилера або співробітника. Крім того, дослідження дає можливість проаналізувати причини і вжити необхідні заходи щодо поліпшення задоволеності клієнтів.

Останні новини

Всі новини