Новини ŠKODA

В Україні визначено кращого дилера ŠKODA 2017
В Україні визначено кращого дилера ŠKODA 2017

В Україні визначено кращого дилера ŠKODA 2017

3. 5. 2018

Грунтуючись на комплексній оцінці діяльності офіційних дилерів марки ŠKODA в Україні, компанія «Єврокар» визначила кращого дилера за результатами роботи в 2017 році.​

12 квітня в місті, де з'єднуються два океани, з багатою історичною і культурною спадщиною Кейптаун відбулося 20-я Міжнародна церемонія нагородження кращих дилерів ŠKODA AUTO Best Dealer Event. Особливу значущість вшанування кращих дилерів додавало те, що вперше в 2017 році було продано рекордну кількість автомобілів ŠKODA - 1,2 млн.

За підсумками інтегральної оцінки, яка включає в себе основні показники діяльності підприємств у сфері продажу і сервісного обслуговування, частки ринку в регіоні, показники продажів оригінальних запасних частин і аксесуарів, а також результати глобального дослідження ŠKODA Customer Satisfaction Survey (CSS), Кращим дилером ŠKODA в 2017 року став ТОВ «Талісман» (м.Краматорськ). Для підприємства це вже не перша перемога, звання «Кращого дилера року» ТОВ «Талісман» завоював в 2012 і 2015 році.

Традиційно кращі дилерські підприємства ŠKODA з понад 20 країн запрошуються на щорічну Міжнародну церемонію «Кращий дилер» засновану чеським виробником ŠKODA Auto в 1998 році. Захід покликаний відзначити досягнення найуспішніших дилерів марки ŠKODA в світі.

ТОВ «Єврокар» дякує доларів за роботу і підтримку іміджу марки ŠKODA на високому рівні.

Довідка:

ТОВ «Єврокар» - офіційний дистриб'ютор автомобілів SKODA в Україні. Підприємство працює з березня 2003 року і входить до Групи компаній Атолл Холдинг, яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку.

Дослідницький проект SKODA Customer Satisfaction Survey (CSS) стартував в Україні з січня 2012 року. Основною метою впровадження проекту є визначення дійсного рівня задоволеності клієнтів (власників автомобілів) маркою SKODA в Україні. Проведення дослідження CSS дає можливість отримання широкої інформації про задоволеність клієнтів в цілому, а також надає інформацію про детальні причини негативних результатів - аж до окремого дилера або співробітника. Крім того, дослідження дає можливість проаналізувати причини і вжити необхідні заходи щодо поліпшення задоволеності клієнтів.​​

Останні новини

Всі новини