«Цей фінансовий рік показав нам, що оновлений модельний ряд ŠKODA продовжує привертати увагу нових груп споживачів на світових ринках, - зазначає голова Ради директорів ŠKODA Бернхард Майєр (Bernhard Maier). - У 2017 році ми продовжимо дотримуватися стратегії стійкого зростання. Важливу роль в цьому відіграє новий ŠKODA Kodiaq, який розширить нашу присутність в зростаючому сегменті SUV ».

Найбільш динамічне зростання демонструє флагман марки ŠKODA Superb: за 10 місяців 2016 року клієнтам по всьому світу було передано майже 115 000 автомобілів цієї моделі. По відношенню до аналогічного періоду минулого року зростання продажів склав 85,2% (2015 рік: 61 900 одиниць).

ŠKODA Octavia - серце чеського бренду, - також внесла значний вклад в проміжні результати продажів, цього рекордного для ŠKODA року. З січня по жовтень ŠKODA поставила клієнтам 361 700 автомобілів моделі Octavia в усьому світі. ŠKODA Fabia і ŠKODA Rapid також демонструють позитивну динаміку: світові поставки цих моделей з початку року збільшилися на 6,7% і 7,0% відповідно.

У 2017 році автовиробник представить свій перший великий SUV ŠKODA Kodiaq. ŠKODA вже почала прийом замовлень на Kodiaq в Європі, перші автомобілі будуть передані європейським клієнтам в першому кварталі наступного року. В Україні новий ŠKODA Kodiaq очікується вже в березні 2017 року.

Крім оптимістичних прогнозів на 2017 рік, ŠKODA ставить собі за мету стабільне зростання в довгостроковій перспективі. Ключовими елементами стратегії майбутнього для марки ŠKODA стануть: курс на розвиток сегмента електрокарів, впровадження цифрових рішень в бізнес-процеси компанії, виробництво і кінцевий продукт, а також розробка нових мобільних і інформаційно-розважальних медіа сервісів. ŠKODA ставить два пріоритети для подальшого розвитку: зростання світових продажів автомобілів і розширення бізнесу за рахунок завоювання нових сегментів, таких, як цифрові мобільні сервіси.

Останні новини