Наше сприйняття часто відрізняється від дійсності. Ми переконалися в цьому, коли розмістили новий ŠKODA Superb з усіма його перевагами, які роблять його настільки примітним, в аеропорту в Іспанії. При цьому, ми прибрали логотип, а точніше, всі написи і позначення марки були вилучені з автомобіля. Скільки людей вгадає, що це ŠKODA?
Результати виявилися несподіваними. Більше 50% респондентів припустили, що це новий автомобіль преміум-класу іншого бренду. Ми були раді почути це, що доводить правильний напрямок, в якому ми прагнемо вийти за межі звичайного дизайну. Також ми розвінчали міф про те, що чудовий автомобіль можна придбати тільки за високою ціною.
Як нові технології виходять за межі автомобіля і наповнюють ваше життя