10 порад як правильно користуватись кондиціонером

Якщо у Вас в автомобілі встановлений ручний або автоматичний кондиціонер, або Ви плануєте покупку нової моделі з кондиціонером, то варто звернути увагу на кілька важливих моментів. Ян Грнчирж (Jan Hrnčíř), координатор з розвитку кондиціонування повітря, ділиться порадами про те, як його використовувати максимально ефективно.

НАСОЛОДЖУЙТЕСЯ ПЕРЕВАГАМИ АВТОМАТИЧНОГО КОНДИЦІОНУВАННЯ

Автоматична система кондиціонування повітря використовує ряд датчиків для забезпечення постійного теплового комфорту, незалежно від того, знаходиться водій один або вся сім'я в автомобілі, подорожуєте в задушливу погоду, щоб дістатися до моря, або в морозну зиму, щоб дістатися до гірськолижних схилів. Просто натисніть кнопку "Auto" і встановіть температуру, в ідеалі близько 22 ° C. Навіть якщо горить знак "A / C", це не означає, що кондиціонер видає все, на що він здатний. Сучасні системи регулюють роботу компресора з урахуванням поточних умов. При цьому вони використовують датчик сонця, який контролює не тільки інтенсивність, але і напрямок сонячних променів. Ключовою перевагою автоматичного кондиціонування є безпека. Якщо вікна починають пітніти, і Ви використовуєте ручний кондиціонер, Вам необхідно збільшити швидкість обертання вентилятора, щоб забезпечити хороший огляд дороги. Але це збільшує рівень шуму від вентилятора і потоку повітря. Автоматична система запобігає запотіванню і збільшує швидкість вентилятора тільки в крайньому випадку. «Без втручання водія, наприклад, система сама посилить потік повітря на вітрове скло або підвищить температуру і включить клімат-контроль, допомагаючи знизити вологість поки це необхідно», - пояснює Ян Грнчирж (Jan Hrnčíř).

 

ТРЬОХЗОННИЙ КЛІМАТ-КОНТРОЛЬ - ЦЕ НЕ РОЗКІШ

 

Ми сприймаємо тепло і холод трохи по-різному, і у всіх є свої переваги - деякі люди не переносять протягів, в той час як інші хочуть, щоб влітку їх обдували холодним повітрям. Це можна легко налаштувати за допомогою повітропроводів. Сучасні дво- і трьохзонні системи враховують той факт, що в той час як сонце світить з одного боку, пасажири з іншого боку залишаються в тіні, тому температура повітряного потоку зліва і справа регулюється автоматично.

ЧОМУ ТЕМПЕРАТУРА НА ДИСПЛЕЇ НЕ ВІДПОВІДАЄ ТЕМПЕРАТУРІ ПОВІТРЯ?

Тому що обрана температура «відчувається» і залежить від багатьох факторів. Тому повітря з повітропроводів, набагато тепліше взимку та прохолодніше влітку. Сучасна система Climatronic в автомобілях ŠKODA регулює не тільки температуру, але і напрямок повітря. Пасажири можуть також регулювати температуру, яка відчувається в діапазоні від 18 ° C до 28 ° C для водія, переднього пасажира і пасажирів ззаду.

 

ВПЛИВ КОНДИЦІОНЕРА НА РОЗХІД ПАЛЬНОГО

 

Сучасні поршневі компресори можуть автоматично регулювати свою потужність відповідно до інформації від певних датчиків, від майже нульової до максимальної продуктивності. В результаті кондиціонер мало впливає на витрату. Це важливо для економних автолюбителів.

КОНДИЦІОНЕР ТА ЗДОРОВ’Я

Насправді, коли на вулиці спекотно, охолодження в машині корисно. Водій більш сконцентрований і відсутній ризик перегріву для дітей, якщо Ви застрягли в пробці. Сучасні фільтри салону і функція рециркуляції забезпечують більш чисте повітря в автомобілі, допомагаючи не тільки при алергії, а й в забруднених містах. Нова система Climatronic Air Care використовує спеціальний фільтр салону і датчик якості повітря для фільтрації пилку і запускає рециркуляцію повітря, якщо повітря сильно забруднене, або, наприклад, для блокування запаху омиваючої рідини. «Краще всього підтримувати температуру близько 22 ° C. Коли на вулиці зовсім жарко, можна встановити більш високу температуру, щоб уникнути теплового удару від великої різниці температур при виході з автомобіля», - рекомендує Ян Грнчирж (Jan Hrnčíř).

 

КОНДИЦІОНУВАННЯ КОРИСНЕ ТАКОЖ І ВЗИМКУ

 

Оскільки кондиціонер сушить повітря, він також може бути корисний взимку, коли в салон потрапляє багато снігу з одягу та взуття. Більшість водіїв не думають про включення кондиціонера в цьому випадку, особливо коли їм потрібно зігрітися, проте в автоматичному режимі є датчик вологості, який миттєво розпізнає необхідність висушити повітря.

КОЛИ ВИКОРИСТОВУВАТИ КНОПКУ РЕЦИРКУЛЯЦІЇ ПОВІТРЯ

Мало хто знає, що, при наявності автоматичного клімат-контролю Climatronic, рециркуляція повітря включена більшу частину року. Перевага цього полягає в повторній фільтрації повітря в салоні, оскільки повітря проходить через фільтр навіть при включеному режимі рециркуляції. Коли рециркуляція повітря включається вручну (натисканням кнопки), Climatronic також запускає компресор кондиціонера для запобігання запотівання вікон. При виникненні ризику запотівання автоматична система рециркуляції відключається. Якщо водій все ж хоче закрити рециркуляцію повітря, незважаючи на ризик запотівання вікон, йому потрібно двічі натиснути кнопку рециркуляції.

 

ПОВНІСТЮ ВІДКРИЙТЕ ВЕНТИЛЯЦІЙНІ ОТВОРИ ТА НАЛАШТУЙТЕ НАПРЯМОК ПОВІТРЯ

 

Замість того, щоб закривати окремі вентиляційні отвори, краще відрегулювати напрямок повітря так, щоб внутрішня частина салону рівномірно провітрювалася. Ян Грнчирж (Jan Hrnčíř) рекомендує скеровувати зовнішні вентиляційні отвори до вікна, а не до пасажирів. "В сучасних автомобілях вітрове скло не запотіває, тому що це контролює датчик вологи. Але користувачі часто забувають, що водіям також необхідно мати гарний огляд через бокові вікна. Під час дощу, взимку або в режимі ручного кондиціонування ці вікна можуть запотіти і це призведе до погіршення огляду та безпеки. Коли повітря правильно проходить між вікнами та пасажирами автомобіля, це знижує ризик утворення конденсату та більш ефективно ізолює пасажирів".

ВИКОРИСТОВУЙТЕ ЯКІСНІ ФІЛЬТРИ

ŠKODA пропонує кілька типів фільтрів для салону. Топ-фільтри включають в себе як активоване вугілля для поглинання дрібних домішок і забруднюючих речовин, так і антибактеріальну обробку. «Я вважаю, що сьогодні ми пропонуємо нашим клієнтам найкраще рішення з точки зору якості, здатності фільтрації і ціни», - говорить Ян Грнчирж (Jan Hrnčíř).

 

НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПРО ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

Додатково до регулярного обслуговування, яке включає в себе перевірку всіх компонентів, перевірку відсутності витоків у системі і заправку або заміну охолоджуючої рідини, також важливо пам'ятати про регулярну дезінфекцію та заміну фільтра салону. Ідеальний час для цього - весна або літо, тому що після зимових доріг по снігу і дощу в системі може з'явитися цвіль. Новий фільтр також може бути більш стійким до сезонного пилку.