В даному документі зібрані моделі, які стали для компанії ключовими в її спортивній і виробничій історії.

Більше інформації про модельний ряд можна знайти на сайті: https://heritage.skoda-auto.com/en/timeline/all-cars/

Більше інформації про героїчні звитяги спортивної заводської команди можна знайти на сайті: https://www.skoda-motorsport.com/en/

1895—1905: Велосипеди Slavia

Наприкінці 1895 року Вацлав Лаурін і Вацлав Клемент, патріоти та ентузіасти, захоплені велосипедами, вирішили перетворити свою пристрасть в кар'єру та організували виробництво велосипедів під торговою маркою "Slavia". Нове ім’я швидко стало синонімом якості та інновацій, вироблених в Чехії

 

 

1899—1910: Laurin & Klement Motorcycles

В 1899 році розпочався випуск мотоциклів, які стали міцною основою для подальшого успіху молодої компанії L&K. Мотоцикли стали логічним продовженням продуктового ряду компанії, принесли велику кількість перемог в спортивних змаганнях і завоювали довіру у покупців, як надійний і швидкий транспорт не лише на батьківщині, але і далеко за її межами. На фото L&K Type A, перший справжній мотоцикл, обсяг двигуна 184см³, потужність 1 кВт

L&K Type C

Окрилені успіхом свого першого мотоцикла, Лаурін та Клемент вирішують, що участь в популярних на той час мотозмаганнях може стати прекрасною рекламою. Першим гоночним болідом компанії став L&K Type C. Він був одним з найнадійніших мотоциклів того часу, мав 1-цил. двигун, обсягом 511см³, потужність 3 кс, максимальну швидкість 100 км/год. На фото Наркис Посреднічек зі своїм гоночним мотоциклом

 

 

L&K CCR

На фото остання модель мотоцикла, які випускались компанією L&K CCR, обсяг двигуна 812см³, потужність 4 кВт, випускались до 1910 року. На базі двигуна цього мотоцикла було розроблено двигун для першого автомобіля компанії.

1905 рік. L&K VOITURETTE A

Дякуючи наполегливості та швидкому зростанню, в 1905 році з’явився перший автомобіль компанії L&K VOITURETTE A. Автомобіль вражав доступною ціною, високим рівнем практичності та надійності. Двоциліндровий V-подібний двигун мав потужність 7 кс та обсяг 1005 см³. Дозволяв автомобілю вагою близько 600 кг досягати максимальної швидкості 40 км/год. В цьому ж році автомобілі були виставлені на класичні перегони в Семмерингу (Австрія), де перемогли в класі дорожніх автомобілів.

Виробництво автомобілів швидко зростає. У 1907 році невеликий завод стає акціонерним товариством. Завдяки хорошим бізнес-зв’язкам, автомобілі з Млада Болеслав починають продаватись далеко за межами Чехії - експортуються до Нової Зеландії, Росії, Англії та Японії. До того ж компанія активно і успішно виступає в змаганнях, завойовуючи перемоги і визнання публіки.

 

 

1911 рік. L&K FCR

В 1908 році командний гонщик Отто Ієронімус на треку в Брукленді (Британія) встановив світовий рекорд на автомобілі FCS, розігнавшись до 118,72 км/год. Цікава деталь: гонщики з Млада Болеслав виступали на "серійних" авто з невеликими доробками. І лише в 1911 році з було побудовано справжній гоночний автомобіль L&K FCR Він мав 4-циліндровий двигун потужністю 100 кс. і об'ємом 5500 см³ і був випущений в двох примірниках. Саме FCR в 1914 році приніс команді L&K історичну для неї перемогу в гонці Targa Florio на Сицилії.

1911 рік. L&K S

У виробництво був запущений L&K S із двигуном потужністю 14 кс. Він став найбільш популярною моделлю фірми перед Першою Світовою війною. Laurіn&Klement тип S користувався попитом не тільки в країні, але й за кордоном, особливо в Росії, куди продавалося 35% машин, що випускалися. Були відкриті філії фірми в Петербурзі, Москві, Києві та Ростові. Великі партії автомобілів Laurіn&Klement продавалися в Японію, Китай, Австралію, Мексику, Німеччину та Британію.

Окрім легкових і вантажних автомобілів компанія в різний час робила авіаційні двигуни (за ліцензією Lorraine-Dietrich), стаціонарні двигуни для вироблення електрики (за ліцензією Brons), дорожні катки Laurin & Klement VB (в співробітництві з First Prague Stock Machinery Ruston), та моторні плуги Excelsior.

На виробництво автомобілів сильно впливає Перша світова війна. Виробництво особистих транспортних засобів майже припинено, натомість виробляються військові машини.


Після розвалу Австро-Угорської Імперії настала криза. Окрім того, в 1924 році завод був частково знищений великою пожежею, що змусило шукати сильного партнера і призвело до злиття компанії з інженерним гігантом ŠKODA Plzen (Akciová společnost, dříve Škodovy závody v Plzni). Також гоночна історія компанії зупинилась майже на 20 років.

 

1925 рік. L&K-ŠKODA 105

Перший автомобіль, випущений після об'єднання. L&K-ŠKODA 105. 1944 см³, 22 кВт, 85 км/год

1925 -1929 рр. ŠKODA - HISPANO-SUIZA.

6654 см³, 74 кВт, 140 км/год. Випущено 100 одиниць. Шестициліндровий ŠKODA - Hispano Suiza був першим автомобілем, радіаторну решітку якого прикрашала емблема у вигляді крилатої стріли.. Перший екземпляр був проданий Президенту Чехії, за яку адміністрація президента заплатила 280,000 крон. Для порівняння, невелика SKODA 422 коштувала 38,000 крон. Ці унікальні транспортні засоби (за рівнем оснащення і інженерної думки, потужності і ноу-хау) будувалися до 1929 року. Кожен окремий ŠKODA - Hispano Suiza виготовлявся на індивідуальне замовлення клієнта.

 


1925-1929 рр.

Останній автомобіль, що випускався сумісно L&K та ŠKODA. У популярного чотирициліндрового 110 на радіаторі красувались логотипи обох компаній. Було випущено кілька варіантів, наприклад: седан, фаетон, лімузин, родстер, купе, комбінований, вантажний автомобіль, швидка допомога. 1944 см³, 22 кВт, 85 км/год. Випущено 2985 одиниць.

Організація виробництва за допомогою конвеєру складальної лінії стала такою сенсацією, що вона потрапила в сферу уваги всіх газет і журналів. В 1930 році складальна лінія могла випускати 25 машин за день, а після проведення невеликих модифікацій і запровадження роботи у три зміни її продуктивність вдалося збільшити до 95 автомашин на день. В 1930 році "Шкода" посідала друге місце в країні по загальній кількості автомобілів, що випускаються, і третє місце по кількості легкових автомобілів, що випускалися у Чехословаччині. Починаючи з 1 січня 1930 року завод у Млада Болеслав став "Акціонерною компанією автомобільної промисловості" (АSAP), штаб-квартира якої розміщується в Празі.

1932 р. Škoda 637

Гоночна історія компанії відновилася в 1933 році - тоді вперше провели змагання "1000 миль по Чехословаччині", задумані на манер італійської Mille Miglia. Три Škoda 637 зайняли друге, третє і четверте місця в класі автомобілів з об'ємом двигуна 2 л. 1961 см³, 37 кВт, 100 км/год.

 

 

1934 Škoda 421 Popular.

Вперше модель окрім цифрового позначення, яке зазвичай означало кількість циліндрів і потужність, має власну назву. 1195 см³, 21 кВт, 90 км/год.

1934 Škoda 418 Rapid.

903см³, 18 кВт, 90 км/год. «Старший брат» моделі Popular відкрив нову еру автомобілів середнього класу. Під капотом у Rapid розташовувався також 4-циліндровий двигун об'ємом 1 195 см³ і потужністю в 26 к.с. Автомобіль пропонувався в версії з двома дверима Tudor, чотиридверний седан і з двома дверима напівкабріолет (на фото). Найбільш поширена версія оснащувалася двигуном 1386 см³, найпотужніша модифікація, що випускалася до 1947 року, пропонувалася з двигуном об'ємом в 2 198 см³. ŠKODA реалізувала близько 7 000 автомобілів Rapid. Окрім того, автомобіль став відомим завдяки своїй надійності: в 1936 році директор Чехословацького автоклубу Братислава Прохазка (Bretislavova Prohazka) в парі з товаришем по імені Кубіас всього за 97 днів здійснили навколосвітню подорож на своєму Rapid. Маршрут пролягав через Росію і Персію, далі чеський дует перетнув індійську пустелю і, подолавши територію Китаю і Японії, вийшов до океану, де мандрівники пересіли на корабель в США. З Нью-Йорка вони попрямували назад в Європу на паромі; по континенту вони переміщалися виключно на Rapid.



1934 рік. Škoda 640 Superb

1934 рік. Виходить розкішний Škoda 640 Superb 2492 см³, 55 кВт, 110 км/год. До 1949 року ŠKODA продала 600 одиниць Superb для цивільного ринку. Бестселером став чотиридверний лімузин з шістьма бічними вікнами. Також пропонувалася версія в кузові седан і кабріолет. ŠKODA 640 Superb, довжина якого становила 5,5 метрів, поставлявся з шестициліндровим двигуном потужністю 55 к.с. і об'ємом 2 492 см³, а також інноваційною 4-ступінчастою коробкою передач. Комфорт для пасажирів в салоні забезпечували поперечні листові ресори на задній осі. Крім цього, Superb став першою ŠKODA, забезпеченою гідравлічною системою гальмування.

1935 рік. Škoda Rapid Six

В 1935 році у гоночної команди Škoda було чотири спеціально побудованих Škoda Rapid Six з двомісним обтічним кузовом. Дякуючи двигуну з підвищеним моментом стискання, максимальна швидкість підвищилась до 130 км/год.. 1961 см³, 37 кВт, 130 км/год.

 

 

1936 рік. Skoda-Popular.

1936 р. автомобільний світ сколихнула Skoda-Popular з новою системою трансмісії, що виграла в 1936 році другий заїзд на ралі в Monte Carlo Rally в категорії авто з двигуном до 1500 см³. 1386 см³, 22 кВт, 110 км/год. Завдяки цьому успіху Škoda пустила цей автомобіль в серію, але обмеженою, всього 72 екземплярами. Skoda-Popular “Monte Carlo Rally”. 1386 см³, 22 кВт, 110 км/год.

1941-1943 рік ŠKODA SUPERB 3000 KFZ 15 (Type 956)

Škoda виготовляла військову версію Типу 924 для Вермахту та союзників нацистів. Виробництво відбувалось в окупованій нацистами Богемії й розпочалось з задньопривідного Типу 952, а закінчилось повнопривідним Типом 956. Існували 3 військові версії: KFZ 21 — командирський кабріолет, що використовувався офіцерами, наприклад, генералом Гейнцом Гудеріаном та фельдмаршалом Ервіном Роммелєм (100 од. виготовлено), KFZ 15 — автомобіль зі спрощеним утилітарним кузовом (1600 од. виготовлено) та військова карета швидкої допомоги (30 од. виготовлено).

Після війни на економіку Чехословаччини впливає процес націоналізації. Філіальні заводи у Квасинах та Врхлабі стають частиною компанії. Постраждале після війни підприємство швидко відновлюють. Починається епоха cоціалізму, яка повністю змінює напрямок чехословацької автомобільної промисловості. Підприємство змінює назву на AZNP.


 

1945 рік. ŠKODA 1101.

Першою післявоєнною моделлю компанії в 1945 році стала ŠKODA 1101 Це була модернізована версія довоєнного Škoda 421 Popular в чотиримісному дводверному виконанні ("TUDOR"). За п’ять років було виготовлено понад 66000 автомобілів ŠKODA 1101 у різних версіях, включаючи кабріолет, родстер, фургон доставки та швидку допомогу. 1089 см³, 24 кВт, 100 км/год. В 1948 році три нових серійних автомобіля Tudor 1101 були виставлені на 24-годинну гонку в Spa. Всі три успішно фінішували, подолавши майже 2000 км із середньою швидкістю 84 км/год

1950 рік. ŠKODA Sport і Supersport

Автомобілі були оснащені форсованими двигунами, включаючи варіант двигуна об'ємом 1490 см³ з нагнітачем Ruta, з максимальною швидкістю понад 200 км/год та потужністю 120 к.с. Успіх в автоспорті став відмінною рекламою для ŠKODA 1101/1102 на зовнішніх ринках. У той же час це дозволяло постійно збільшувати обсяги виробництва: навіть заряджені автомобілі збиралися з використанням комплектуючих для серійних моделей. Автомобілі ŠKODA 1101/1102 займають почесне місце в довгій успішній історії чеського бренду. Випробувані технології сімейства Tudor застосовувалися в наступних моделях аж до 1964 року, коли почалося виробництво принципово нових автомобілів - ŠKODA 1000 MB 1089 см³, 120 к.с.

 

 

1955 рік, ŠKODA 440 SPARTAK

Недорогий, надійний та економічний автомобіль незабаром став бестселером свого часу. Чотирициліндровий малооб'ємний двигун і привід на задніх колесах з потужністю 40 к.с. дозволили автомобілю досягти максимальної швидкості 110 км/год. Користувалась хорошим попитом. Було виготовлено 75417 од. 1089 см³, 41 к.с., 110 км/год

1957 рік. ŠKODA 1100 OHC

Цю модель ентузіасти заводу ŠKODA побудували у вільний час в 2 дослідних екземплярах. При обсязі 1089 кубів він має потужність 92 к.с. при 7700 об/хв, а максимальна частота обертання колінвалу становила 8500 об/хв. Заводський водій-випробувач Мирослав Фоусек виграв гонку на муніципальній трасі в Млада-Болеслав за кермом OHC Škoda 1100 в кінці червня 1958 року. У наступному році автомобіль переміг на Гран-прі Ленінграда, випередивши більш іменитих суперників. Через складну політичну ситуацію в кінці 1950-х і початку 1960-х років гоночні машини з Млада-Болеслав мали можливість конкурувати тільки з машинами з соціалістичних країн.

 

 

1959 рік. ŠKODA Octavia.

Відбулась прем’єра ŠKODA Octavia, назва якої походила від латинського слова octo (вісім), так як вона стала восьмою моделлю від Popular 420 у 1934 р. Octavia мала високу якість, просторий салон і повноцінну незалежну підвіску і пружини спереду. Випускалась також в кузові універсал і кабріолет, яка пізніше отримала власну назву Felicia. Було продано понад 285 000 одиниць. 1089 см³, 40 к.с., 110 км/год

1961 рік. ŠKODA FELICIA.

Завдяки своєму елегантному дизайну та характерним хвостовим плавникам, відкритий автомобіль був одним із найбільш привабливих представників ŠKODA 1960-х. FELICIA перетворилася на справжній експортний хіт - навіть на початку продажів в США. Сьогодні FELICIA вважається однією з найзаповітніших класиків бренду ŠKODA. 1089 см³, 50 к.с., 135 км/год.

 

 

1964 рік. ŠKODA 1000 MB.

Абсолютно нова структура транспортного засобу, плюс, на той час, найсучасніший двигун у своєму класі - ŠKODA 1000 MB був першим ŠKODA з розташуванням двигуна позаду та несівним кузовом. З просторим чотиридверним салоном, незалежною підвіскою, алюмінієвим блоком двигуна та 4-ст. коробкою передач він був одним з найкращих транспортних засобів в однолітровому класі і встановлював новий рівень стандарту з точки зору комфорту, рішень та технологій.Автомобіль був настільки популярним, що був вироблений накладом більше 1 млн одиниць. 988 см³, 48 к.с., 125 км/год

1967 рік. ŠKODA 1000 MB RALLYE.

Компанія покращила власний імідж, надавши чотири нових автомобіля для участі в місцевому ралійному чемпіонаті гонщикам у версії А2 (серед них був і Карел Шімек). Автомобіль мав двигун потужністю 65 к.с. Дякуючи успішному виступу гонщиків на цих автомобілях, в 1969 році було експортовано більше 30 од. до Фінляндії, Швейцарії, Австрії, Франції та західних країн. В самій Чехії понад 90 команд віддали перевагу спортивним МВ. В 1997 році цей автомобіль був модифікований колишнім водієм заводу ŠKODA, Карелом Шімеком, для участі в марафоні Old Timers. Він підсилив кузов, встановив каркас безпеки та поміняв старі сидіння на спортивні. І це стало її воскресінням.

 

 

1966 рік. ŠKODA 1000 MB B5.

Однолітровий двигун, який завдяки подвійним карбюраторам Jikov 32 SOPc, жароміцним (понад 280°С) розподільним валам, спеціально розробленому впускному колектору та більшим впускним клапанам видавав максимальну потужність 75 к.с. при 6500 об./хв. і максимальний крутний момент 88 Нм при 5000 об./хв.. Дякуючи цьому 1000 MB B5 могла розігнатися від 0 до 100 км/год за 14,2 секунди. Максимальна швидкість становила 160 км/год, і долала 1 км відстані під час драг-рейсу за трохи більше 35 секунд. 988 см³, 75 к.с., 160 км/год

1970 рік. ŠKODA 110 R.

Елегантне купе додало спортивного характеру дорожнім версіям. Дводверна версія, також відома як "Ерко", випускалась з заднім приводом накладом майже 57 000 одиниць. Чотирициліндровий двигун потужністю 1,107 см³ розганяв автомобіль до максимальної швидкості 140 км/год. Пізніше були і гоночні версії на її базі.

 

 

1975 рік. ŠKODA 130RS.

До гонок була допущена ŠKODA 130RS - одна з найбільш титулованих в класі 1300, що принесла для ŠKODA найбільш вагомі титули в наступний спортивний період. В 1974 році до Чехословаччини для омологації 130RS приїхав комісар міжнародної спортивної комісії FIA Пол Фрер, минулий чемпіон Ле-Мана. Для нього влаштували цікаву гостьову програму. Продемонстрували звісно і претендента. Зробили все для того, щоб переконати комісара в наявності серії в 1000 одиниць (насправді їх було 12). А на запитання де ж решта 988, його запевнили, що інші 130RS зібрані на замовлення поліції і в даний момент зайняті на службі. Невідомо, чи повірив в це комісар, втім наступні вісім років наявності омологації 130RS виступали і в ралі, і на кільцевих перегонах, а найбільший успіх прийшов до неї у 1981 році - коли ŠKODA завоювала титул чемпіонату серед заводських команд в European Touring Car Championship. Тоді їм вдалось обігнати навіть BMW 635 CSi.

1984 рік. ŠKODA 130LR.

В 1986, ралійна Group B була на своєму піку популярності. На ралійних етапах всього світу домінували “монстри”, такі як Audi Sport quattro або Peugeot 205 Turbo 16. В той же час ŠKODA 130LR була меншою, легшою, моноприводною, з меншим двигуном і без наддуву. І лише диво могло допомогти їй в протистоянні проти 2-літрових турбованих “монстрів”. І це диво трапилось на Marlboro Günaydin Turkish Rally 1986 року. Пішов дощ, який перетворив усі недоліки бойової машини команди ŠKODA Motorsport на переваги - гонщику Gerhard Kalnay вдалось випередити решту учасників і посісти 1 місце серед 19 авто, що фінішували (всього стартувало 61). 1289 см³, 130 к.с., 220км/год.

Більше інфо https://www.skoda-motorsport.com/en/the-turkish-miracle-when-a-skoda-130-lr-beat-the-group-b-rally-monsters/

 

 

1987 рік. ŠKODA FAVORIT.

ŠKODA представила своє найбільше досягнення в сучасній історії - ŠKODA FAVORIT - сучасна концепція автомобіля з переднім розташування двигуна, приводом на передні колеса, трансформованим салоном та кузовом хетчбек. В розробці автомобіля брали участь спеціалісти з Porsche та Bertone. Автомобіль був доступним за ціною і користувався високим попитом у покупців. За всі роки виробництва FAVORIT був проданий в кількості 783167 одиниць. 1289см³, 58 к.с., 150 км/год.

В 1987 році, після падіння залізної завіси, виведення радянських військ та падіння комуністичного режиму в Чехословаччині, ŠKODA опинилась на межі банкрутства. Врятувало компанію керівництво, яке знайшло для неї рятівного акціонера - концерн Volkswagen. Після об'єднання в 1991 році одним з перших кроків компанії, окрім поліпшення популярного кілька років тому FAVORIT, стало створення підрозділу Skoda Motorsport та професійної гоночної команди в Млада Болеслав. Результати не примусили себе чекати.

1991 рік. ŠKODA FAVORIT FL

Фейсліфт моделі ŠKODA FAVORIT в співробітництві з німецькими інженерами. 1289 см³, 58 к.с., 150 км/год

 

 

1994 рік. ŠKODA Favorit 136 LA

Укомплектований 1,3-літровим мотором, виграв перший світовий чемпіонат FIA F2 для 2 л машин у таких серйозних суперників, як Nissan, Renault та GM / Vauxhall.

1994 рік. ŠKODA Felicia.

Слідом за ŠKODA Favorit в 1994 році з’являється наступний бестселер компанії - модель, яка стала першою моделлю, що випускалась під керівництвом Volkswagen Group, ŠKODA Felicia. Новий автомобіль відповідав міжнародним стандартам щодо якості, технології, безпеки, комфорту та стилю. Це був перший автомобіль ŠKODA, що оснащувався кондиціонером та подушками безпеки.

 

 

1996 рік. ŠKODA Octavia.

В 1996 році з'явився наступний справжній бестселер компанії, модель ŠKODA Octavia. Модель згодом отримала велику кількість модифікацій, варіантів приводу, коробок передач і двигунів, дискові гальма на всіх колесах і двозонний клімат контроль. Окрім того, це була перша версія Octavia, яка отримала люксову версію оснащення Laurin&Klement, на знак пам’яті про засновників компанії, яка в ті роки святкувала 100 років свого існування.

1997 рік. ŠKODA OCTAVIA KIT CAR 1500.

В 1997 році компанія представила дану версію ŠKODA OCTAVIA KIT CAR 1500 для участі в деяких етапах WRC. Автомобіль отримав 5-клапанний 2-літровий двигун, потужністю 270 к.с. максимальна швидкість становила 200 км/год.

 

 

1999 рік. ŠKODA OCTAVIA WRC.

Перший автомобіль ŠKODA, який коли-небудь брав участь у World Rally Championship. Автомобіль був цілком підготовлений для їзди надзвичайно складними етапами світових ралійних ділянок за будь-яких погодних умов. Це була найдорожча і найшвидша модель OCTAVIA. З нагоди 100-річчя компанії ŠKODA Motorsport була випущена обмеженим накладом в 100 автомобілів. В тому сезоні команда виступала у восьми етапах чемпіонату, і в чотирьох із них набирала очки. 1999 см³, 300 к.с., 210 км/год

1999 рік. ŠKODA FABIA.

Наступниця ŠKODA FELICIA, але через її популярність обидві моделі випускались майже 2 роки паралельно. Всього за п'ять років було вироблено понад 1 мільйон автомобілів. У 2000 році FABIA пройшла краш-тест EuroNCAP з результатом чотири зірки захисту дорослих екіпажів. FABIA була доступна в декількох варіантах кузова, таких як хетчбек, комбі, седан і для перевезення вантажу.

 

 

2001 рік. ŠKODA MONTREUX.

Перший флагман ŠKODA в сучасній історії був представлений на автосалоні в Женеві в 2001 році під назвою ŠKODA MONTREUX. Це було наслідком успіху ŠKODA OCTAVIA L, який служив переважно офіційним державним автомобілем. Надалі назву було змінено на честь відомого в минулому SUPERB. Дана модель пропонувала високий рівень стандартного обладнання та вепросторий пасажирський простір, особливо для пасажирів на задніх сидіннях. Це була перша модель компанії з навігаційною системою GPS. Також отримала широку лінійку двигунів і коробок передач і випускалась в повноприводних варіантах.

2003 рік. ŠKODA FABIA WRC.

ŠKODA FABIA WRC в 2003 році прийшла на заміну OCTAVIA WRC 1999 см³, 300 к.с., 210 км/год.

 

 

2008 рік. ŠKODA SUPERB.

Компанія вирішила скласти конкуренцію в надзвичайно тісному сегменті люксових седанів, запропонувавши своїм клієнтам дійсно універсальний автомобіль з просторим, зручним і продуманим салоном, який з легкістю здатний перевезти усю сім’ю в комфортних умовах і, одночасно з тим, говорить про статус власника на відповідальних ділових зустрічах. Випускався з різними двигунами і в різних комплектаціях, включно з L&K.

2009 рік. ŠKODA YETI.

Комусь подобається її зовнішність, комусь - ні, проте з цією моделлю ŠKODA зайняла нову для себе нішу - компактних позашляховиків, які набирали популярність в ті часи. Побудована на базі OCTAVIA SCOUT. Журнал Top Gear оголосив YETI сімейним автомобілем року. Випускався з різними двигунами і в різних комплектаціях, включно з L&K.

 

 

2009 рік. ŠKODA FABIA S2000 .

KODA FABIA S2000 в 2009 році прийшла на заміну OCTAVIA FABIA WRC 1996 см³, 203 кВт, 190 км/год

2012 рік. ŠKODA RAPID.

Компанія кардинально змінила концепцію і зовнішній вигляд - виконала повний ребрендинг. Незмінними залишились надійність, функціональність, універсальність і філософія Human Touch.

 

 

2016 рік. ŠKODA KODIAQ.

Перший повноцінний SUV компанії. Відповідає всім характеристикам оновленої ŠKODA: кришталевий дизайн, неперевершена просторість салону, практичність, оснащеність та обладнання, яке зазвичай притаманне автомобілям більш високого класу.

2019 рік. CITIGO eIV.

CITIGO eIV - старт нової ери - ери eMobility. Електромобіль.

 


2019 рік. ŠKODA FABIA Rally2 evo.

2015 рік ŠKODA FABIA2 - бойовий болід заводської команди ŠKODA Motorsport. В 2019 році компанія випустила модернізовану версію ŠKODA FABIA Rally2 evo. Перед інженерами стояло не просте завдання - розробити автомобіль, який дозволив би легко перемагати на ралійних етапах по всьому світу. І інженери виконали завдання на відмінно. На чемпіонаті світу з ралі, ŠKODA Motorsport вдалося завоювати п’ять титулів виробників у період з 2015 по 2019 рік за допомогою ралі ŠKODA FABIA2. У 2016 році Есапекка Лаппі також стала чемпіоном світу, досягнення, яке повторили Понтус Тідманд у 2017 році, Ян Копецький у 2018 році та Калле Рованперя у 2019 році. На своїй батьківщині Ян Копецький та Павло Дресслер домінували у чемпіонаті Чехії з ралі з 2015 року. У сезоні 2020 року ŠKODA Motorsport орієнтуватиметься головним чином на підтримку клієнтських команд та талановитих молодих водіїв, а також на захисті минулорічного титулу на чеському ралійному Чемпіонаті.

І це лише початок...