Цікаві факти про Інформаційно-розважальні системи

Все, що вам потрібно зробити сьогодні для невеликої компанії у вашому автомобілі - це натиснути кнопку на приладовій панелі. Популярна музика, новини, інформація про дорожній рух - ми все це сприймаємо як належне. Інформаційно-розважальні системи та автомобільні радіоприймачі швидко розвиваються.

1992. ŠKODA FAVORIT

До появи FAVORIT, моделі ŠKODA не були обладнані заводськими пристроями, тому єдиний шлях - це встановлення після продажу. Першим ŠKODA, який змінив статус-кво, був FAVORIT, хоча навіть у цій моделі радіо було лише додатковою опцією, незалежно від того, який рівень комплектації ви вибрали. Тобто воно було доступне за додаткову плату. Перший випуск - Komfort - побачив світ у 1992 році, пізніше - Marathon та SportLine. Радіо від фірми Вlaupunkt розміщувалося у шахті на панелі приладів. Згодом для запобігання викраденню, радіо отримало код безпеки та / або знімну передню панель. В основному це були стандартні автомагнітоли, які розробляв Blaupunkt. Щоб зробити їх більш характерними для ŠKODA, вони мали особливий колір підсвітки та логотип автовиробника.

 

1999. ŠKODA FABIA

 

Першими автомобільними радіоприймачами, спеціально виготовленими для задоволення вимог ŠKODA, були пристрої, розроблені для FABIA - нової моделі, прем'єра якої відбулася у Франкфурті у вересні 1999 року. Саме на цьому етапі була створена незалежна, специфічна для ŠKODA лінійка автомобільних радіо, навігаційних систем і почав розроблятися діапазон інформаційно-розважальних програм. Першою моделлю із CD-чейнджером стала OCTAVIA в 2000 році. У багажнику знаходився пристрій для 6 змінних CD.

2001. ŠKODA SUPERB

Навігаційні системи вперше з'явилися у автомобілів марки ŠKODA у 1998 році і почали активно розвиватися, починаючи з ŠKODA SUPERB - з 2001 року.

 

2008. ŠKODA SUPERB

 

Сенсорні екрани в ŠKODA доступні з 2007 року, коли система Columbus була встановлена в OCTAVIA, ще до того моменту, як вона була встановлена в ŠKODA SUPERB другого покоління з 2008 року. Цей сучасний, легкий у керуванні сенсорний екран поставляється із жорстким диском ємністю 30 Гб диск для швидкого доступу до даних.

2013. ŠKODA OCTAVIA

У 2013 році OCTAVIA була першою ŠKODA із сенсорним екраном з датчиком наближення та мультисенсорним керуванням, включаючи можливість збільшення та зменшення карти за допомогою інтуїтивного жесту двома пальцями. Звукова система CANTON, підкріплена новою шумоізоляцією в салоні, забезпечила першокласне звучання.

 

2014. ŠKODA FABIA

 

Перша модель, яка забезпечила легке з'єднання смартфон-автомобіль, стала FABIA в 2014 році. Система MirrorLink використовувала екран інформаційно-розважальної системи Bolero для відображення та контролю вибраних додатків для смартфонів. Крім того, нова FABIA запропонувала інтерфейс SmartGate - призначений для відображення, збереження та надання доступу до різноманітних даних про транспортний засіб через спеціальні програми для смартфонів.

2015. ŠKODA SUPERB

Третє покоління SUPERB принесло ще одну інновацію для ŠKODA. Клієнти мають змогу обрати серед чотирьох нових інформаційно-розважальних систем на базі MIB Volkswagen Group (Modularer Infotainment-Baukasten). Columbus - топова версія - була першою системою, яка запропонувала, як опцію, високошвидкісне інтернет-з'єднання LTE.

 

2018. ŠKODA KAROQ

 

Сучасні ŠKODA, такі як KAROQ (на фото), оснащені ємнісними сенсорними екранами. Новий пакет мобільних онлайн-послуг ŠKODA Connect розділений на дві категорії: Infotainment Online для надання інформації та навігаційних функцій, а також послуги Care Connect, розроблені для того, щоб допомогти користувачеві в надзвичайних ситуаціях, наприклад, якщо машина зламається. Інші онлайн-сервіси надаються через додаток ŠKODA Connect, який призначений для співпраці зі смартфоном користувача, щоб віддалено перевірити та налаштувати транспортний засіб, і навіть визначити його місцезнаходження, якщо ви забудете, де ви припаркували його.