Сучасні автоматичні коробки передач, що виробляються у місті Vrchlabí, - одні з найскладніших компонентів автомобіля.
У перших транспортних засобах, таких як 1906 L&K Voiturette A, важіль перемикання передач знаходився по праву руку водія, разом із важелем ручного гальма (який знаходився далі від керма). Три швидкості руху вперед і одна передача заднього ходу фіксувалися за допомогою засуву.
Згодом кабіни виготовлялися більш закритими, але вони були досить вузькими - не вистачало місця для важеля переключення передач та ручного гальма. Конструкторське рішення полягало у встановленні важелів ззовні кабіни - Laurin & Klement Sg 1913 року.
У 1920-х роках, коли салони автомобілів стали більшими, важіль переключення передач був перенесений в кабіну. В той час у Чехословаччині панував лівосторонній рух, тобто кермо в автомобілі було праворуч, а важіль розміщувався посередині на підлозі.
Більшість автомобілів 1930-х років - наприклад, купе ŠKODA POPULAR MONTE CARLO - мали триступінчасті коробки передач. Однак легкові автомобілі, як правило, оснащуються чотириступінчастими коробками передач. В цей час починають з'являтися перші діаграми перемикання передач на важеліях.
Пізніше важіль перемикання передачі був перенесений на рульову колонку, що дозволило замінити два окремі передні сидіння на велику, зручну лавку.
Однак з 1996 року важіль переключення передач назавжди перемістився на підлогу в автомобілях ŠKODA.
Лінійка автомобілів ŠKODA 105/120/130 була революційною у еволюції важелів переключення передач. Стару круглу ручку, виготовлену з твердого пластику, поступово замінювали більш м’якою ручкою з пінопласту PUR, а схема перемикання передач зображалася на вітровому склі. У 1985 році ŠKODA 130 стала першою в модельному ряду ŠKODA, яка була оснащена п'ятиступінчастою коробкою передач.
Першою моделлю ŠKODA, яка була оснащена автоматичною чотириступінчастою коробкою передач, стала OCTAVIA 1996 року.
Сучасні автомобілі ŠKODA пропонують клієнтам на вибір п'яти- або шестиступінчасті механічні коробки передач та шести- або семиступінчасті автоматичні системи. Деякі з цих агрегатів виготовляються на заводах ŠKODA у містах Млада Болеслав та Врхлабі. Коробки передач DQ 200 вважаються вершиною сучасних технологічних знань. 352 компоненти та два зчеплення забезпечують перемикання передачі за мілісекунди.