Зовнішні та внутрішні розміри, об’єм багажного відділення.
›Системи кріплення Isofix та Top Tether, які фіксують дитяче сидіння до другого-ряду сидінь. Isofix також доступний для сидіння переднього пасажира.
› На відміну від круїз-контролю, який підтримує задану швидкість, Speed limiter дозволяє водієві рухатися з будь-якою швидкістю, але не більше, ніж попередньо задане значення.
› ABS запобігає блокуванню коліс при екстреному гальмуванні або при гальмуванні на слизькій дорозі.
› Збільшуючи гальмівний тиск, система гальмування HBA допомагає водіям в ситуаціях, коли необхідно екстрене гальмування. Це може привести до значного скорочення необхідного гальмівного шляху.
› EBD автоматично оптимізує гальмівний тиск і загальний гальмівний баланс і запобігає гальмування задніх коліс.
› MSR допомагає запобігти блокування ведучих коліс, що може виникнути, коли водій різко загальмує на слизькому дорожньому покритті.
› ASR забезпечує плавний старт і розгін без пробуксовки коліс на слизьких дорогах.
› EDL допомагає під час прискорення або руху вгору з низькою тягою під одним з ведучих коліс.
› TSA працює, коли автомобіль обладнаний оригінальним буксирним пристроєм з власним блоком управління. Система працює за принципом гальмування одного або декількох коліс і одночасного зниження крутного моменту двигуна при необхідності. Система TSA реагує і допомагає стабілізувати автомобіль і причіп.
› XDS+ допомагає водію під час крутих поворотів і забезпечує нейтральну поведінку автомобіля при динамічному повороті. Керуюча електроніка, по суті, імітує наявність диференціала, що самоблокується для поліпшення тяги та динаміки руху під час поворотів. В результаті автомобіль буде повертати впевненіше і природніше, ніж раніше.
› Система контролю тиску в шинах TPM+ постійно тримає водія в курсі про тиск в шинах.
› Система Hill-Hold Control (в якості опції) допомагає безпечно почати рух на крутому схилі. Система активується самостійно на ухилі від 5% і забезпечує легкий і безпечний старт без використання ручного гальма. Hill-Hold Control також запобігає скочуванню автомобіля назад або вимикання двигуна.
› Блимаючі стоп-сигнали зменшують ризик наїзду ззаду, особливо наближаючись до пробок на шосе, або при різкому гальмуванні перед несподіваною перешкодою.
Škoda Karoq доступний з багатодисковим зчепленням з електронним управлінням. Сучасний повний привід гарантує оптимальну динаміку водіння, високий рівень активної безпеки і економічність споживання палива.
Розподіл обертання на всі чотири колеса відбувається автоматично і залежить від умов водіння. Ідеальний обертовий момент для задньої осі розраховується блоком управління. Регулювання виробляються шляхом зміни тиску на диски зчеплення.
Для максимального задоволення від водіння, Karoq може бути оснащена динамічним управлінням шасі, що включає вибір режиму водіння. Таким чином, автомобіль пропонує кілька режимів, які змінюють як жорсткість амортизаторів, так і інші параметри автомобіля. Переконфігурувати автомобіль з комфортного неспішного режиму в динамічний спортивний режим так само просто, як натиснути кнопку.
Динамічне управління шасі постійно відстежує, оцінює та реагує на поточну поведінку при водінні (гальмування, прискорення, поворот) і адаптує характеристики демпфірування залежно від встановленого режиму індивідуально і незалежно для кожного колеса.
*- можливість замовлення необхідно уточнювати в авторизованих дилерів.
Ця функція забезпечує Karoq кращу керованість і маневреність на поворотах. Прогресивне водіння змінює передавальне відношення в залежності від того, наскільки далеко повернуте колесо.
*- можливість замовлення необхідно уточнювати в авторизованих дилерів.
В базову комплектацію входять:
› повнорозмірне сталеве запасне колесо або
› компактне сталеве запасне колесо
Karoq має плоску підлогу багажника без запасного колеса. З будь-яким запасним колесом на борту підлога багажника розташовується вище.