209 автомобілів підтримки готуються до 21 етапу перегонів гірськими хребтами
110-й Тур де Франс стартує в баскському місті Більбао 1 липня. На учасників чекає 21 етап, який пройде по всіх п’яти гірських хребтах Франції. Щоб відзначити 20-річчя партнерства, Škoda Auto підготувала кілька сюрпризів для гонщиків і глядачів на фінальному етапі, який фінішує на Єлисейських Полях 23 липня. Подробиці стануть відомі найближчим часом. Як офіційний головний партнер, чеський автовиробник надає організаторам Тур де Франс 209 транспортних засобів підтримки, 207 з яких мають гібридний або повністю електричний привід. Керівник перегонів очолить пелотон на Red Car – спеціально модифікованому повністю електричному Enyaq Sportline iV: він має шість антен, тримач прапора, спеціальний клаксон, п’ять каналів радіозв’язку і люк. VIP-гості зможуть насолоджуватися подіями на трасі на Superb L&K. Крім того, Škoda Auto знову виступить спонсором зеленої майки, яка вручатиметься найкращому спринтеру гонки. Трофеї, розроблені Škoda, будуть вручені переможцям загального заліку та переможцям у класифікації за очками.
Історії в соціальних мережах та в онлайн-журналі We Love Cycling
Щоб відзначити 20-ту річницю партнерства з Škoda Auto, шанувальники велогонок у всьому світі можуть заглибитися в історію Тур де Франс та її еволюцію і знову пережити важливі моменти в онлайн-журналі We Love Cycling. Журнал також проводить змагання з чотирьох раундів, що дає вболівальникам шанс виграти професійні велосипеди та оригінальні зелені майки з автографами гонщиків. Крім того, Škoda Auto співпрацює з британським велосипедистом Кемероном Джефферсом. Ентузіасти можуть стежити за ним у соціальних мережах, щоб ексклюзивно зазирнути за лаштунки.
Škoda Auto повертається як головний партнер Tour de France Femmes avec Zwift
Після того, як автомобілі підтримки Škoda супроводять пелотон Tour de France до фінішу, естафету передадуть жінкам, які другий рік беруть участь у Tour de France Femmes avec Zwift. З 23 по 30 липня вони подолають 956 кілометрів у вісім етапів. Підтримавши торішню першу гонку, Škoda Auto цього року повертається як головний партнер заходу.
Підтримка велоспорту повертає Škoda Auto до її витоків
Окрім Тур де Франс, Škoda Auto також підтримує інші важливі велосипедні події, такі як Вуельта Іспанії та аматорські змагання L’Etape. Škoda Auto символічно обертає повне коло, вшановуючи своїх засновників, Вацлава Лауріна та Вацлава Клемента, які почали виробництво велосипедів у 1895 році та випустили свій перший автомобіль десять років потому.