Нова SKODA Fabia у версіях хетчбек і Combi була добре прийнята на міжнародних ринках, внаслідок чого загальні продажі моделі зросли на 40%. SKODA Superb третього покоління, який з'явиться на європейському ринку у червні, відкриє новий етап розвитку марки і продовжить кампанію з наймасштабнішого розширення модельного ряду в історії бренду.
«У квітні ми продовжили позитивний тренд першого кварталу цього року, - зазначає Вернер Айхорн (Werner Eichhorn), член Ради директорів SKODA, відповідальний за продажі і маркетинг. - Отримані досягнення доводять, що модельний ряд SKODA приваблює все більше нових клієнтів. Тим не менш, 2015 рік буде непростим для автомобільної індустрії, оскільки ситуація на деяких ринках залишається напруженою»
У Західній Європі марка досягла зростання на 4,5% у квітні, поставивши клієнтам 38200 автомобілів (квітень 2014: 36600 автомобілів). У Німеччині - другому найбільшому ринку SKODA, марка знову стала лідером серед імпортних автомобільних брендів. Продажі в регіоні зросли на 7% до 13 800 одиниць (квітень 2014: 12900 автомобілів). Також, ŠKODA досягла двозначного зростання в Іспанії (2 000 автомобілів; + 16,8%), Італії (1 600 автомобілів; + 24,1%), Фінляндії (900 автомобілів; + 13,5%), Ірландії (600 автомобілів; + 30,1%) та Португалії (300 автомобілів; + 15,4%).
У Східній Європі поставки ŠKODA у квітні склали 7 400 автомобілів (квітень 2014: 10700). І, навіть в напружених умовах даного ринку, марка, до кінця квітня, зуміла збільшити свою частку в регіоні до 4,7% (квітень 2014: 3,9%). Двозначний приріст поставок зафіксований в Румунії (800 одиниць; + 25,5%) та Болгарії (200 одиниць; + 28,5%).
ŠKODA демонструє відмінні показники і в Центральній Європі. Поставки бренду в квітні зросли на 6,1% до 15 500 автомобілів (квітень 2014: 14600). Частка ринку ŠKODA в регіоні зросла за перші чотири місяці року до 21,5% (січень - квітень 2014: 20,0%). У Чехії поставки марки збільшилися на 8,1% до 7700 одиниць (квітень 2014: 7100). Двозначного зростання ŠKODA досягла в Угорщині (1 000 одиниць; + 20,5%) та Словенії (500 одиниць; + 18,8%).
ŠKODA також продовжує зміцнювати лідерські позиції марки у Китаї. У квітні виробник збільшив продажі на своєму найсильнішому ринку на 4,9% до 23 000 автомобілів (квітень 2014). Особливих успіхів досягла модель Octavia, постачання якої в Китаї зросли на 49,4%. В Індії приріст продажів склав 9,6% до 1 300 одиниць. Марка досягла хороших результатів у Туреччині (2 600 одиниць; + 187,1%), Єгипті (700 одиниць; + 109,4%) і Австралії (300 одиниць; + 33,7%).
Поставки ŠKODA в квітні 2015 року (в одиницях, округлені, за моделями; +/- порівняно з квітнем 2014):
ŠKODA Octavia (36400; + 10,3%)
ŠKODA Rapid (18 000; + 6,6%)
ŠKODA Fabia (16500; + 9,5%)
ŠKODA Yeti (7200; -30,8%)
ŠKODA Superb (7800; + 4,4%)