В Україні визначено кращого дилера ŠKODA

В Україні визначено кращого дилера ŠKODA

26. 5. 2020

Компанія «Єврокар», офіційний дистриб'ютор автомобілів марки SKODA в Україні, визначила Кращого дилера 2019 року. Грунтуючись на комплексній оцінці підприємства, в 2019 році кращим дилером став ТОВ «Талісман» (м.Краматорськ).

Щороку компанія «Єврокар» проводить оцінку всіх своїх дилерських підприємств. Для аналізу використовується сукупність 10 ключових показників, таких як: виконання плану, задоволеність клієнтів, якість послуг, що надаються і т.д. Сукупна оцінка визначає кращого дилера. За підсумками 2019 року в п'ятірку кращих дилерів увійшли: «Талісман» (Краматорськ), «АСТ-КОМБІ» (Кривий Ріг), «Євромоторс» (Хмельницький), «Авто-Шанс» (Кропивницький), «Автоцентр-Кременчуг» (Кременчук ).

Згідно з результатами комплексної оцінки «Кращим дилером SKODA» в Україні стала компанія ТОВ «Талісман», м Краматорськ. У 2007 році «Талісман» почав свій автомобільний бізнес і став офіційним дилером SKODA. За 13 років своєї успішної роботи Компанія вже в 4-й раз визнана «Кращим дилером SKODA» в Україні, в тому числі, і завдяки високим оцінками своїх клієнтів.

Вітаємо команду переможців і дякуємо співробітників дилерського центру за професіоналізм, клієнтоорієнтованість і відданість Бренду.

Довідка:

ТОВ «Єврокар» - офіційний дистриб'ютор автомобілів SKODA в Україні. Підприємство працює з березня 2003 року і входить до Групи компаній Атолл Холдинг, яка є одним з провідних операторів на українському автомобільному ринку. Дослідницький проект SKODA Customer Satisfaction Survey (CSS) стартував в Україні з січня 2012 року. Основною метою впровадження проекту є визначення дійсного рівня задоволеності клієнтів (власників автомобілів) маркою SKODA в Україні. Проведення дослідження CSS дає можливість отримання широкої інформації про задоволеність клієнтів в цілому, а також надає інформацію про детальні причини негативних результатів - аж до окремого дилера або співробітника. Крім того, дослідження дає можливість проаналізувати причини і вжити необхідні заходи щодо поліпшення задоволеності клієнтів.

Останні новини

Всі новини