Компанія «Єврокар», офіційний дистриб’ютор автомобілів Škoda в Україні, провела щорічну дилерську конференцію, на яку з’їхалися представники дилерських центрів з усіх регіонів країни.
«Єврокар» підбиває підсумки 2025 року
Захід став підсумком 11 місяців 2025 року, що принесли бренду впевнене зростання, розширення присутності на ринку та старт нових проєктів.
За підсумками 11 місяців 2025 року частка Škoda на українському ринку зросла до 7,4% серед усіх нових автомобілів, а у сегменті ДВС + HEV — 10%. Бренд посів 5 місце у загальному рейтингу продажів нових авто в Україні, продемонструвавши зростання на 18% у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року, попри скорочення сегменту автомобілів з ДВС. Серед ключових моделей, які забезпечили цей результат, — Škoda Kodiaq, Octavia та Karoq.
Однією з головних подій року став вихід на український ринок електричного кросовера Škoda Enyaq, що відкрив новий етап розвитку бренду. Enyaq поєднує інноваційні технології, комфорт і ефективність, задаючи стандарти у сегменті електромобілів.
«2025 рік став роком розвитку та зростання для Škoda в Україні. Ми зберегли лідерські позиції, показали стабільне зростання і зробили крок у майбутнє в цифровізації процесів, представивши електричний Enyaq. Попереду — нові моделі, нові стандарти сервісу і та партнерська співпраця з нашими дилерами», — зазначила Марина Яковлева, директорка компанії «Єврокар».
Під час конференції виступила команда UDRIVE — онлайн-платформи для продажу нових автомобілів. Представники сервісу підбили підсумки першого року роботи, поділилися результатами співпраці з дилерською мережею та представили плани з розвитку партнерств і підключення нових цифрових сервісів, які покликані зробити процес купівлі автомобіля ще зручнішим і прозорішим для клієнтів.
Škoda впевнено завершує рік із позитивною динамікою та продовжує курс на сталий розвиток, розширення модельного ряду й посилення позицій на українському ринку у 2026 році.