Нова гоночна Fabia R5, була розроблена на базі серійної ŠKODA Fabia третього покоління і стала наступницею легендарної Fabia Super 2000, що увійшла в історію як найуспішніший ралійний болід ŠKODA.

«Ми раді, що Міжнародна автомобільна федерація дала нам «зелене світло». Тепер нова Fabia зможе продемонструвати свої найкращі якості на ралійній трасі, - говорить Френк Уелш (Frank Welsch), член Ради директорів ŠKODA AUTO, відповідальний за технічний розвиток. - Працюючи над третім поколінням серійної Fabia, яка вже показала відмінні результати продажів, ми наділили її деякими спортивними генами і створили найемоційнішу Fabia в історії ŠKODA. Саме серійна модель стала основою для нової Fabia R5».

Нова ралійна ŠKODA є втіленням сучасних технологій. Відповідно до вимог FIA, ŠKODA Fabia R5 оснащена 1,6-літровим турбованим двигуном. Для порівняння, в Fabia Super 2000 використовувався атмосферний двигун об'ємом 2,0 літра. Крім того, новий повнопривідний автомобіль обладнаний п'ятиступінчастою секвентальною коробкою передач і підвіскою типу McPherson. Вага автомобіля складає не менше 1 230 кг, що також обумовлено регламентом. Розробка моделі тривала близько 15 місяців, протягом яких команда ŠKODA Motorsport довела її до досконалості і забезпечила бездоганну взаємодію всіх компонентів.

Омологація - це тривалий, складний процес, що вимагає тісної співпраці з Міжнародною автомобільною федерацією. Останні кілька місяців Fabia R5 проходила багатоетапні тестові випробування на відповідність усім вимогам Федерації, за підсумками яких отримала схвалення FIA.

Значний внесок у створення нової Fabia R5 внесли кращі ралійні пілоти SKODA - переможець Азіатсько-Тихоокеанського чемпіонату з ралі Ян Копецкі​ (Jan Kopecký), чемпіон Європи Есапекка Лаппі (Esapekka Lappi), легенда ралійних гонок Фредді Лойкс (Freddy Loix) і багаторазовий чемпіон Австрії Раймунд Баумшлагер (Raimund Baumschlager). У процесі омологації гонщики проїхали понад 10 000 кілометрів в різних дорожніх і кліматичних умовах у Чехії, Австрії, Німеччини, Італії, Франції, Греції, Іспанії та Фінляндії. ŠKODA Fabia R5 чудово подолала всі тестові випробування незалежно від погоди і складності дорожніх покриттів.

ŠKODA Fabia R5 вже викликала справжній ажіотаж і у клієнтських ралійних команд. Цей успіх цілком зрозумілий - адже її попередниця Fabia Super 2000 стала гарантією безлічі перемог. У 2014 році ŠKODA завоювала «хет-трик» у заліку пілотів і виробників Азіатсько-Тихоокеанського ралійного чемпіонату (APRC). Крім цього, пілот заводської команди ŠKODA втретє поспіль став переможцем Чемпіонату Європи з ралі (ERC). Список перемог минулого сезону доповнили п'ять титулів в національних чемпіонатах. З моменту дебюту в 2009 році Fabia Super 2000 принесла чеському автовиробникові близько 50 перемог в міжнародних і національних першостях, ставши найуспішнішою моделлю ŠKODA за 114-річну історію участі марки в автоспорті.

«Нова ŠKODA Fabia R5 продовжить міжнародний успіх марки в автоспорті, досягнутий за останні роки завдяки швидкості та надійності наших машин. Тепер, успішно пройшовши омологацію, ми можемо перейти до наступного етапу проекту Fabia R5», - зазначає Міхал Храбанек (Michal Hrabánek), директор ŠKODA Motorsport.

Довідка:

Міжнародна автомобільна федерація (фр. Fédération Internationale de l'Automobile), FIA (ФІА, або МАФ) - некомерційна організація, заснована 20 червня 1904 для представлення інтересів автомобільних організацій та власників автомобілів. Складається з 213 національних організацій-членів в 125 країнах по всьому світу. Широкій громадськості FIA найбільш відома як керуючий орган з автомобільних перегонів.

Омологація в автоспорті - виконання вимог і стандартів тієї чи іншої ліги. У тих гоночних класах, де стандарти вимагають використання незначно модифікованих серійних моделей, виробники можуть випускати спеціальну гоночну модель, яка в обмеженому, але достатній для виконання вимог «серійності» кількості виставляється у вільний продаж.


Останні новини