Компанія Škoda Auto оголосила результати роботи за 2022 рік

17. ledna 2023

› Чеський автовиробник фіксує стабільні показники продажів, незважаючи на складну ситуацію з постачанням › В Україні Škoda посіла 4-ту позицію, збільшивши долю з 6 до 7,1% › Наступ «електричок» триває, попит на Enyaq iV стабільно високий (+20%) › Octavia залишається бестселером, за нею йдуть кросовери Kamiq та Kodiaq Продажі в Індії подвоїлися порівняно з попереднім роком (+128%) › Škoda Auto продовжує розвиток і планує вихід на ринок В’єтнаму

Минулого року Škoda Auto та автомобільна промисловість зіткнулися з багатьма проблемами, зокрема з постійним дефіцитом напівпровідників, війною в Україні, проблемами з ланцюгом постачання, зростанням цін на енергоносії та сировину та геополітичною невизначеністю. Незважаючи на ці перешкоди, компанія передала клієнтам 731 300 автомобілів і підтримує високу кількість замовлень, що свідчить про високий попит на автомобілі Škoda.

Минулого року продажі Škoda у світі склали 731 300 автомобілів, зокрема 377 тис у Західній Європі, 134,3 тис у Німеччині, 148 тис у Центральній Європі, 71,2 тис у Чехії, 31,6 тис у Східній Європі (не враховуючи Росію). Швидке зростання популярності Enyaq iV (+20%) підкреслює успіх нещодавно розпочатого електричного напрямку Škoda. Крім того, моделі з ефективними двигунами внутрішнього згоряння Škoda залишаються дуже популярними, причому Octavia є найуспішнішою, за нею йдуть позашляховики Kamiq і Kodiaq. У 2022 році Škoda також значно посилила свою ініціативу щодо інтернаціоналізації: на стратегічно важливому зростаючому ринку Індії автовиробник більш ніж подвоїв продажі. Ще одним ключовим кроком у використанні потенціалу зростання стане експансія Škoda на в’єтнамський ринок.

В Украні Škoda посіла 4-ту позицію на ринку, збільшивши при цьому долю з 6 до 7,1%. Бестселер Škoda Octavia продовжує лідирувати у своєму сегменті з долею 44,2% (+5,2%). Перемістився з 3-ї на 2-гу позицію Superb з долею 12,6% (+6,2%), з 11-ї на 6-ту Karoq з долею 4,4% (+1,3%). Флагманський кросовер Škoda Kodiaq займає, як у попередні рокі, другу позицію в сегменті з долею 22,8% (+7,1%). Він залишається одним з найпопулярніших в Україні кросоверів і входить у ТОП-5 серед усіх моделей.

Клаус Целмер, Škoda Auto CEO: «Ніколи раніше в своїй сучасній історії Škoda Auto не стикалася з такими масштабними викликами, як минулого року. Незважаючи на ці важкі часи, наша компанія стабільно розвивається завдяки привабливому та сучасному модельному портфоліо, що складається з електромобілів та автомобілів з ДВЗ, а також нашій сильній, мотивованій команді. Ми продемонстрували стійкість, якість, яка як ніколи важлива в середовищі, що швидко змінюється. Завдяки прискоренню розвитку електричного напрямку ми маємо хороші позиції для наступних років і продовжуватимемо зміцнювати Чеську Республіку як ключовий центр автомобільної та електронної мобільності. Ситуація на ринку залишатиметься напруженою у 2023 році, але ми стримано оптимістично налаштовані, що ситуація покращиться в найближчі місяці. Крім того, наша стратегія вже виявилася успішною, і наші продукти дуже добре сприймаються клієнтами. Таким чином, ми будуємо плани на дуже міцному фундаменті, щоб успішно провести Škoda через 2023 рік, коли серед інших проектів ми представимо нове покоління наших Superb і Kodiaq».

Мартін Ян, член Правління Škoda Auto з продажів і маркетингу, додає: “Минулого року ми передали колієнтам 731 300 автомобілів по всьому світу, і ми більш ніж подвоїли наші поставки в Індію, яка вже є одним із наших трьох найважливіших ринків. Моделі, які ми випустили у 2022 році, викликають значний інтерес у клієнтів. Нова Fabia Monte Carlo мала гарний старт, а повністю електричний Enyaq iV продовжує користуватися значною популярністю. Усі ці досягнення нам вдалися попри пандемію коронавірусу, дефіцит напівпровідників та війну в Україні. Я хочу подякувати нашим клієнтам за їхнє терпіння через тривалий час доставки. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якомога швидше доставити автомобілі клієнтам. Я також хотів би подякувати всім нашим партнерам, особливо нашим відданим дилерам, за їхні надзвичайні зусилля. Цього року матимемо цікаві новинки: нове покоління Kodiaq і Superb, а також оновлені моделі Kamiq і Scala. Тим часом робота над нашим електронним напрямком йде повним ходом. Уже у 2026 році ми запустимо три нові повністю електричні моделі, а згодом буде ще більше.”

Продажі Škoda Auto у 2022 році за регіонами:

Поставки Škoda Auto у 2022 році (у штуках, округлено, за моделями; +/- у відсотках порівняно до 2021):

  • Škoda Octavia 141,100; -29.7%
  • Škoda Kamiq 96,300; -20.3%
  • Škoda Kodiaq 94,500; -4.2%
  • Škoda Fabia 92,700; -6.5%
  • Škoda Karoq 87,700; -26.4%
  • Škoda Superb 60,800; -8.0%
  • Škoda Enyaq 53,700; +20.0%
  • Škoda Scala 39,500; -17.9%
  • Škoda Kushaq 26,800; +110.2%
  • Škoda Slavia 20,900; -
  • Škoda Rapid 17,300; -72.8%

Інвестиції у сильне майбутнє

Škoda Auto прискорює розвиток напрямку електромобілів та інвестує у трансформацію: протягом наступних років чеський автовиробник виділить ще 5,6 мільярда євро на електронну мобільність і 700 мільйонів євро на цифровізацію. Трансформація вже помітна: влітку 2022 року компанія оприлюднила новий стиль бренду з оновленою мовою дизайну, новим логотипом і комплексним оновленням фірмового стилю (CI).

Škoda також продовжує інтернаціоналізацію компанії та планує вийти на в’єтнамський ринок. У співпраці з Thanh Cong Motor Vietnam (TC Motor) як місцевим партнером Škoda Auto запропонує там перші європейські моделі протягом першої половини цього року.