У 2023 році компанія Škoda Auto досягла помітного збільшення поставок автомобілів, досягнувши в цілому 866 800 одиниць. Це на 18,5% більше, ніж у попередньому році.
У 2023 році компанія Škoda Auto досягла помітного збільшення поставок автомобілів, досягнувши в цілому 866 800 одиниць. Це на 18,5% більше, ніж у попередньому році.
Найбільшим окремим ринком збуту бренду залишається Німеччина, куди було поставлено 157 800 автомобілів (+17,6%). Крім того, Škoda Auto продемонструвала високі результати на внутрішньому ринку Чехії, де було поставлено 87 800 автомобілів (+23,4%). Найбільше зростання було зафіксовано в Німеччині, Великобританії та Чехії. Повністю електрична серія Enyaq, яка є одним з найбільш популярних електромобілів на багатьох європейських ринках, встановила новий рекорд з моменту свого запуску - 81 700 проданих автомобілів (+52,1%). Крім того, виходом на ринки В'єтнаму та Казахстану у другому півріччі 2023 року Škoda Auto систематично просуває свою стратегію інтернаціоналізації.
Клаус Целмер, голова правління Škoda Auto, коментує: "Наші клієнти висловилися, і я щиро вдячний за їхню довіру до бренду Škoda. Наполеглива праця і відданість людей, які проектують, будують і продають наші автомобілі, принесли вражаючі результати поставок у 2023 році, незважаючи на всі економічні та ринкові виклики минулого року. Зростаючий попит на всі наші модельні лінійки підтверджує нашу стратегію пропонувати клієнтам на вибір двигуни внутрішнього згоряння, чисто електричні та гібридні силові агрегати під час переходу до дедалі більшої електромобільності, з майбутнім портфоліо з шести нових повністю електричних моделей, починаючи з Elroq наприкінці цього року. Наша бізнес-модель є надійною, навіть коли ми залишаємося пильними до нових викликів на непередбачуваному глобальному ринку. Ми зосереджені на тому, чого хочуть наші клієнти, і на постійному зростанні нашої здатності швидко реагувати на потреби ринку, зокрема, інвестуючи в постійний розвиток наших співробітників, щоб забезпечити майбутнє Škoda Auto".
Мартін Ян, член правління Škoda Auto з продажів та маркетингу, додає: "Минулого року Škoda Auto досягла збільшення глобальних поставок клієнтам на вражаючі 18,5%, що означає 135 500 додаткових автомобілів у порівнянні з 2022 роком. Європа, яка залишається одним з наших ключових ринків, зафіксувала зростання на 27,4% в західних регіонах, забезпечивши нам сьоме місце серед провідних брендів. Лідером стала Німеччина, яка продемонструвала зростання на 23 600 автомобілів у річному обчисленні, за нею йдуть Великобританія та Чехія, які також зробили значний внесок у наш успіх, збільшивши продажі на 20 700 та 16 600 автомобілів відповідно. Enyaq очолив продажі електромобілів у Чеській Республіці та Словаччині і був серед найбільш популярних електромобілів на інших великих європейських ринках, зокрема у Німеччині в жовтні та листопаді. За межами Європи ми досягли таких знакових результатів, як перевищення 100 000 продажів автомобілів в Індії за два роки та успішний вихід на ринки В'єтнаму та Казахстану".
Škoda в Україні незмінно серед лідерів
В Украні Škoda, протягом багатьох років тримає 4-ту позицію на ринку, збільшивши при цьому у 2023 році долю з 7,1% до 7,6%. Бестселер Škoda Octavia з року в рік лідирує у своєму сегменті, збільшивши минулого року долю з 44,2% до 47%. Флагманський кросовер Škoda Kodiaq продовжує утримувати другу позицію в класі з долею 32%. Моделі Škoda Fabia и Škoda Scala посідають перше місце у своїх класах із долею відповідно 33% і 27%.
На шляху до електричного майбутнього
Поставки повністю електричного сімейства Škoda Enyaq зросли на понад 50% у 2023 році, що підкреслює ефективність стратегії електрифікації Škoda. Минулого року Škoda Enyaq був найпопулярнішим електромобілем на внутрішньому ринку Чехії та Словаччини, а також увійшов до п'ятірки бестселерів у кількох європейських країнах, зокрема у Швейцарії, Німеччині, Фінляндії, Норвегії та Нідерландах. Škoda поглиблює свою електричну трансформацію, представляючи гібридні версії нового покоління Kodiaq та Superb, кожен з яких пропонує запас ходу на одній лише електриці понад 100 км.
Значні кроки в глобальній експансії
У вересні Škoda Auto стратегічно вийшла на ринок В'єтнаму, щоб використати потенціал регіону АСЕАН, де, за прогнозами, В'єтнам буде лідером з очікуваним річним обсягом продажів понад 40 000 одиниць після 2030 року. Крім того, він пропонує значну синергію з діяльністю компанії в Індії. На нещодавно відкритому логістичному хабі в Пуні будуть готуватися CKD комплектації моделей Kushaq і Slavia індійського виробництва для експорту до В'єтнаму для остаточного складання. В Індії Škoda досягла значної віхи, поставивши 100 000 автомобілів клієнтам за два роки. Крім того, автовиробник відновлює свою присутність у Казахстані через стратегічне партнерство, яке підтримує місцеву збірку моделей Kodiaq, Kamiq, Karoq та Octavia.
Поставки автомобілів Škoda клієнтам у 2023 році (в одиницях, округлено, вказано за моделями; +/- у відсотках у порівнянні з 2022 роком):
Škoda Octavia 191,900; +36.0%
Škoda Kamiq 116,500; +21.0%
Škoda Kodiaq 105,900; +12.1%
Škoda Karoq 100,100; +14.1%
Škoda Fabia 94,400; +1.9%
Škoda Enyaq 81,700; +52.1%
Škoda Superb 67,400; +10.9%
Škoda Scala 59,200; +49.8%
Škoda Kushaq 26,600; -0.6%
Škoda Slavia 19,900; -4.9%
Škoda Rapid 3,300; -81.0%