Як виробник автомобілів, Škoda дотримується цілісного підходу до сталого розвитку та зосереджується на мінімізації впливу своєї бізнес-діяльності вздовж усього ланцюжка створення вартості, сприяючи сталому зростанню та пропагуючи принципи циклічної економіки: залишки кавових зерен Škoda Curiosity Fuel використовуються для стійкого дублення шкіри для сидінь у Suite Design Selection Kodiaq і Octavia.
Карстен Шнаке, член ради директорів із закупівель Škoda Auto коментує: «Як виробник автомобілів ми усвідомлюємо свою відповідальність перед навколишнім середовищем і потребу відігравати новаторську роль у сфері сталого розвитку. Оскільки кава Curiosity Fuel вирощується відповідно до вказівок Rainforest Alliance, ми не лише підтримуємо справедливі та прозорі практики від посадки до кінцевого продукту, але й приймаємо принципи циклічної економіки, переробляючи залишки виробництва кави. Щобільше, кожен ковток кави Curiosity Fuel може надихнути на нові ідеї щодо того, як ще ефективніше зменшити наш вплив на навколишнє середовище».
Curiosity Fuel: походження назви та бобів
Переходячи на каву Curiosity Fuel, Škoda Auto підкреслює взаємозв’язок ланцюжка створення вартості та сприяє зацікавленню новими екологічними рішеннями. Кавові зерна надходять із ретельно відібраних сімейних ферм Індії й Танзанії. Curiosity Fuel виробляється відповідно до принципів Rainforest Alliance, що відображає дотримання соціально та екологічно відповідальності, поваги до природи та фермерів протягом усього процесу виробництва та логістики. Кавові ферми прагнуть зберегти різноманіття та забезпечити справедливе ставлення та належну оплату праці для своїх працівників.
Після того, кавові зерна доставляють до Чеської Республіки, їх обробляють на обсмажувальній фабриці сім’ї Яблум у Бездечіні, Млада-Болеслав. Кава доступна в їдальнях, фірмових кав’ярнях та кавових машинах на чеських заводах.
Компанія Škoda вважає стійкість процесом трансформації та використовує цілісний підхід, який приносить користь навколишньому середовищу та всім зацікавленим сторонам. Як виробник автомобілів, Škoda прагне мінімізувати вплив своєї комерційної діяльності на навколишнє середовище по всьому ланцюжку створення вартості, щоб сприяти сталому зростанню та просувати принципи циклічної економіки. Це стосується продуктів, ланцюгів постачання, виробництва, роздрібної торгівлі та прилеглих регіонів, у яких компанія працює.