Škoda Auto звітує про зростання продажів і прибутку

Škoda Auto демонструє зростання поставок, доходів і прибутку за дев’ять місяців, підтверджуючи третє місце серед найпопулярніших автомобільних брендів Європи

За перші три квартали 2025 року компанія Škoda Auto зафіксувала сильні ключові фінансові показники: дохід зріс до 22,344 млрд євро (+9,5%), операційний прибуток збільшився до 1,790 млрд євро (+5,4%), а чистий грошовий потік залишився на дуже високому рівні — 1,934 млрд євро (–2,8%). Рентабельність продажів (RoS) збереглася на міцному рівні 8,0% (2024: 8,3%), що підтверджує позицію Škoda як одного з найприбутковіших європейських масових автовиробників. Всього 765 700 автомобілів було передано клієнтам по всьому світу, що означає зростання на 14,1% у порівнянні з минулим роком. У Європі (ЄС-27, Велика Британія, Швейцарія, Норвегія та Ісландія) бренд поставив 616 300 автомобілів, утримуючи третє місце у регіоні. Моделі з електрифікованими силовими установками (BEV та PHEV) склали 24,1% усіх поставок (2024: 11,1%). Моделі Elroq і Enyaq посіли третє та шосте місця в рейтингу продажів електромобілів у Європі. Крім того, Elroq подолав рубіж у 100 000 замовлень із початку продажів. Стратегія інтернаціоналізації Škoda також демонструє результати: у Індії бренд досяг історичного максимуму — 49 400 автомобілів (+106,1%). У В’єтнамі на початку року стартувало виробництво моделі Kushaq, а у вересні розпочалися виробництво та продаж Slavia.

Клаус Целлмер, генеральний директор Škoda Auto: “Сильні результати за дев’ять місяців доводять ефективність нашої стратегії: ми зростаємо прибутково, прискорюємо електрифікацію й активно розширюємо глобальну присутність. Збереження третього місця в Європі та подвоєння поставок в Індії демонструють силу нашої команди, наших партнерів і довіру клієнтів. Ми впевнено рухаємося вперед — ефективно й із рішучістю формувати майбутнє мобільності.”

Гольгер Пітерс, член ради директорів Škoda Auto з фінансів, ІТ та правових питань: “Наші результати залишаються дуже сильними після третього кварталу — це велике досягнення з огляду на виклики ринку. Зростання операційного прибутку на 5,4% до 1,790 млрд євро та стійкий розвиток грошового потоку свідчать про надійність нашої бізнес-моделі й послідовну реалізацію програми Next Level Efficiency+. Ми також досліджуємо можливості економії в межах синергії Brand Group Core, наприклад, під час розробки й виробництва нового електричного кросовера Epiq. Ми впевнені у збереженні позитивної динаміки завдяки дисциплінованому управлінню витратами та чіткому фокусу на стратегічних цілях.”

Мартін Ян, член ради директорів з продажів і маркетингу: “Попит на автомобілі Škoda значно зріс у перші три квартали. В Європі ми перевищуємо середньоринкові показники, утримуючи третє місце завдяки широкій лінійці моделей і друге місце серед брендів, що працюють із корпоративними клієнтами. Майже кожен четвертий автомобіль Škoda, поставлений у Європі, — електрифікований. Це дає нам оптимізм на майбутнє. Наступним кроком стане запуск повністю електричного кросовера Epiq, який стане нашою новою початковою моделлю у світі електромобільності — за ціною, співставною з бензиновим Kamiq на багатьох ринках.”

Škoda Auto продовжує демонструвати стабільні результати у свій 130-й ювілейний рік За перші три квартали 2025 року Škoda поставила 765 700 автомобілів (2024: 671 300), що становить зростання на 14,1%. Підйом зумовлений підвищенням продажів на ключових європейських ринках і в Індії, а також найширшою й найактуальнішою модельною лінійкою, що охоплює всі типи силових установок.

Škoda випереджає загальний ринок, залишаючись третім за продажами брендом у Європі (ЄС27+4). Стратегічна мета компанії — зберегти місце в топ-3 найпопулярніших європейських автовиробників до 2030 року. Значне зростання зафіксовано в найбільшому ринку — Німеччині (153 800 авто; +9,9%), а також у Чехії (67 700; +9,8%), Великій Британії (66 100; +13,4%), Данії (15 100; +59,2%) і Іспанії (30 000; +21,9%).

Важливим досягненням є друге місце в Європі за обсягом флітових продажів (без урахування корпоративних і орендних авто).

Škoda в Україні
За девʼять місяців 2025 року Škoda посідає п’яте місце у рейтингу продажів нових автомобілів. Порівняно з минулим роком, продажі зросли на 14%. Доля ринку складає 7,4%. Серед найпопулярніших моделей залишаються Škoda Octavia, Kodiaq та Karoq.

Прискорення електрифікації: Elroq та Enyaq серед найпопулярніших електромобілів Європи

За дев’ять місяців Škoda поставила 150 700 електрифікованих автомобілів (BEV і PHEV) по всьому світу. У Європі їхня частка становила 24,1% (2024: 11,1%). У сегменті BEV Škoda стала четвертим за величиною брендом із часткою ринку 6,6%.

Загалом було поставлено 118 600 електромобілів BEV — 60 400 одиниць Elroq і 58 200 одиниць сімейства Enyaq. В Європі Elroq займає 3-тє місце, а Enyaq — 6-те серед найпопулярніших електрокарів.

У Чехії, Данії та Словаччині Elroq є найпродаванішим BEV, а в Австрії, Нідерландах і Швейцарії входить до топ-3. Модель Enyaq також у топ-3 у Чехії, Німеччині, Фінляндії, Австрії, Словаччині та Швейцарії.

У вересні Škoda досягла рекордного місячного рівня поставок EV — 17 400 авто, а до кінця жовтня кількість замовлень на повністю електричні моделі перевищила 170 000. Найпопулярнішою моделлю залишається Octavia (142 200 поставок), за нею — Kodiaq і Kamiq.

Успіх у міжнародній експансії
В Індії Škoda подвоїла продажі, досягнувши 49 400 авто (+106,1%). Значну частку забезпечила Kylaq (30 100 одиниць). У вересні бренд відсвяткував випуск 100 000-го Kushaq. У В’єтнамі у вересні стартували виробництво та продаж седана Slavia — другої локально зібраної моделі після Kushaq. У жовтні Kodiaq отримав нагороду “Сімейний автомобіль року” на премії Better Choice Awards. У Туреччині — другому за величиною закордонному ринку — поставки сягнули 32 200 авто (+7,0%), а в Марокко — 4 500 (+43,8%), що зміцнює позиції бренду в Північній Африці.

У вересні Škoda представила шоукар Epiq, який є передвісником нового повністю електричного міського кросовера, запланованого на 2026 рік. Це буде стартова модель у лінійці e-mobility, за ціною, подібною до Kamiqіз ДВЗ. Крім того, Škoda готується представити серійну версію Vision 7S — великого сімейного електричного SUV.

Далі бренд планує реалізацію концепції Vision O, що визначає майбутнє Škoda в сегменті універсалів і відображає еволюцію дизайнерської мови Modern Solid.

Порівняння ключових показників за 1-й кв. 24-25 років**

* Група Škoda Auto складається з Škoda Auto a.s, Škoda Auto Slovensko s.r.o., Škoda Auto Deutschland GmbH, Škoda Auto Volkswagen India Pvt. Ltd.
** Відсоткові відхилення розраховуються на основі неокруглених цифр.
*** Включає виробництво в групі Škoda Auto, за винятком виробництва на партнерських складальних заводах у Китаї та Словаччині, але включаючи інші бренди групи, такі як Seat/Cupra, Volkswagen та Audi; виробництво автомобілів, за винятком комплектів/комплектів.
**** Включає продажі групи Škoda Auto дистриб'юторським компаніям, включаючи інші бренди групи, такі як Seat/Cupra, Volkswagen, Audi, Porsche, Bentley та Lamborghini.

Глобальні поставки автомобілів за 1-3 квартали 2025 р

Поставки автомобілів Škoda клієнтам у 1-3 кв. 2025 року

в одиницях, округлено, вказано за моделями; відсоткова зміна порівняно з 1-3 кварталами 2024 року