Експерти ŠKODA з 33 країн світу змогли перевірити свої професійні навички і знання в сфері продажів і післяпродажного обслуговування. Менеджери дилерській мережі «Єврокар» зайняли призові місця в номінаціях «Спеціаліст з продажу автомобілів», «Диспетчер - консультант» і «Діагност».
«ŠKODA Challenge» - це національний і міжнародний конкурс у сфері продажів і сервісного обслуговування, покликаний визначити кращих фахівців дилерської мережі ŠKODA в різних номінаціях. Щорічно фахівці дилерської мережі змагаються за першість у своїй номінації, щоб підтвердити свій професіоналізм, рівень теоретичних знань та практичних навичок на міжнародному рівні.
«Міжнародна практика« ŠKODA Challenge» - це один з найбільш ефективних способів професійного росту фахівців для подальшого підвищення якості обслуговування клієнтів ŠKODA. І ми дуже пишаємося досягненнями працівників дилерської мережі «Єврокар», які регулярно підтверджують високу якість обслуговування ŠKODA, як в Україні, так і на міжнародному рівні», - говорить Марина Яковлєва, генеральний директор ТОВ «Єврокар».
Підвищення якості обслуговування клієнтів і постійне підвищення рівня кваліфікації фахівців є одним з ключових етапів реалізації міжнародної стратегії розвитку ŠKODA. В рамках цієї стратегії, ŠKODA ставить за мету увійти до рейтингу ТОП-3 на ключових ринках за показниками задоволеності якістю автомобілів, роботи дилерів і рівнем післяпродажного обслуговування.
В цьому році в конкурсі за звання «кращих» в своїх категоріях зустрілися понад 200 фахівців ŠKODA. Фахівці з України були заявлені в трьох номінаціях: «Спеціаліст з продажу автомобілів», «Диспетчер-консультант» і «Діагност».
За підсумками міжнародного конкурсу, всі фахівці дилерській мережі «Єврокар», які брали участь у «ŠKODA Challenge», отримали призові місця в своїх номінаціях:
ТОВ «Єврокар» дякує дилерам за роботу, відданість бренду і підтримку іміджу марки ŠKODA на високому рівні.