ŠKODA AUTO оновлює бренд-айдентику в рамках стратегії NEXT LEVEL 2030. Основна увага приділяється новій мові дизайну, новому логотипу та комплексному оновленню фірмового стилю.
ŠKODA AUTO оновлює бренд-айдентику в рамках стратегії NEXT LEVEL 2030. Основна увага приділяється новій мові дизайну, новому логотипу та комплексному оновленню фірмового стилю.
Мартін Ян, член правління ŠKODA AUTO з продажу та маркетингу, каже: «З новим фірмовим стилем ми виводимо зовнішній вигляд бренду на новий рівень. Розвивається не лише наш портфель продуктів, а й наші клієнти, і ми розглядаємо це як ідеальну можливість зробити бренд актуальним для десятиліття трансформації та адаптувати його зовнішній вигляд до потреб і очікувань клієнтів. Наш новий фірмовий стиль підкреслює сучасний виразний дизайн і чітко демонструє наш підхід до цифрових технологій».
Під керівництвом відділу маркетингу співробітники з усієї компанії були залучені до розробки нового фірмового стилю. Крім того, були опитані 2200 людей із шести ключових ринків – Чеської Республіки, Німеччини, Індії, Ізраїлю, Італії та Норвегії, – щоб вибрати майбутній логотип із 165 варіантів.
У маркетингових комунікаціях текстовий логотип ŠKODA буде представлений ширше, ніж графічний знак компанії. У новому стилі використовується зовсім інша типографіка, а найскладнішим завданням було інтегрувати «капелюшок» над літерою S, який є важливою частиною чеської спадщини ŠKODA. Так званий háček тепер інтегрований у першу літеру.
Символ крилатої стріли також трансформувався, хоча й не так радикально, як текстове лого. Простіший двовимірний графічний знак набагато ефективніший, особливо на мобільних пристроях, і його також можна більш гнучко інтегрувати в різні формати.
ŠKODA AUTO використовуватиме два різні зелені відтінки у своїй кольоровій гамі: Emerald (смарагдовий) та Electric Green (зелений електрик). Під час опитувань багато респондентів зазначили, що асоціюють ці кольори з екологією, екологічністю та електромобільністю.
Новий фірмовий стиль буде поступово розгортатися на всіх платформах – спочатку в інформаційних і комунікаційних матеріалах, а з 2024 року він також почне з’являтися на нових моделях. Новий дизайн також буде відображено в інформаційно-розважальній системі та інших елементах автомобілів ŠKODA. Зміни також торкнуться дизайну приміщень авторизованих партнерів.