ŠKODA AUTO підбила підсумки продажів за 2021 рік

13. ledna 2022

› Після успішної першої половини року продажі сповільнилися через кризу поставок напівпровідників › Старт продажу електричного ENYAQ iV: автовиробник поставив клієнтам майже 45 000 автомобілів › Виняткове зростання продажів в Індії завдяки KUSHAQ (+108,9% порівняно з попереднім роком) › Перспектива: поступове відновлення ситуації з постачанням напівпровідників, починаючи з другої половини 2022 року › Стимулом продажів, очевидно, стане ENYAQ COUPÉ iV та оновлений KAROQ

У 2021 році, незважаючи на пандемію COVID-19 та кризу постачання напівпровідників, ŠKODA AUTO передала клієнтам 878 200 автомобілів по всьому світу. Успішно стартував продаж електричного ENYAQ iV, який був доставлений майже 45 тисячам покупців. Завдяки новому KUSHAQ компанія ŠKODA AUTO також досягла значного зростання в Індії. Компанія очікує поступового поліпшення ситуації з постачанням напівпровідників у другій половині 2022 року та планує, що стимулом продажів стануть нові моделі, зокрема – ENYAQ COUPÉ iV та оновлений KAROQ.

Голова Правління ŠKODA AUTO Томас Шефер наголошує: «2021 рік був одним із найскладніших в історії ŠKODA AUTO. Пандемія COVID-19 та нестача напівпровідників значно сповільнили наше зростання. Завдяки гнучкості та винахідливості команди ŠKODA, а також тісній співпраці з нашим соціальним партнером KOVO та постачальниками, нам вдалося успішно керувати компанією протягом року та досягти гідних результатів. Ми очікуємо на поступове поліпшення ситуації з поставками напівпровідників у другій половині року. Я дивлюся вперед із упевненістю; у нас є багато нових продуктів у розробці, у тому числі ENYAQ COUPÉ iV, ми бачимо високий попит з боку клієнтів, і наша команда чудово мотивована. У довгостроковій перспективі компанія має всі шанси стати сильнішою внаслідок процесу трансформації завдяки стратегії NEXT LEVEL».

Мартін Ян, член Правління ŠKODA AUTO, відповідальний за продажі та маркетинг, додає: «Пандемія COVID-19 та нестача напівпровідників призвели до збільшення термінів постачання минулого року. Я хотів би висловити подяку нашим клієнтам за довіру до бренду ŠKODA та нашим дилерам за їхню неймовірну самовіддачу у ці важкі часи. Попит на нашу продукцію є в усьому світі, і він продовжує зростати завдяки таким моделям, як ENYAQ iV і нова FABIA. Тепер, коли ми вступаємо в новий рік, ми набираємо обертів: оновлені версії наших кросоверів KODIAQ і KAROQ, що найбільше продаються, а також новий ENYAQ COUPÉ iV — відмінні продукти, і я переконаний, що вони отримають визнання наших клієнтів».

У Західній Європі ŠKODA AUTO поставила 409 000 автомобілів у 2021 році, що на 5,9% менше порівняно з попереднім роком (січень-грудень 2020 року: 434 500 автомобілів). У грудні поставки склали 34 200 автомобілів (грудень 2020 року: 41 700 автомобілів).

У Центральній Європі ŠKODA AUTO поставила загалом 164 100 автомобілів із січня по грудень 2021 року, що на 9,8% менше, ніж у попередньому році (січень-грудень 2020 року: 181 900 автомобілів). У грудні бренд зафіксував 12 200 поставок, що на 16,5% менше у порівнянні з тим же місяцем 2020 (грудень 2020 року: 14 600 автомобілів).

У Чеській Республіці – внутрішньому ринку ŠKODA AUTO – постачання з січня по грудень 2021 року скоротилися на 4,0% до 79 900 автомобілів (січень по грудень 2020 року: 83 200 автомобілів). У грудні автовиробник поставив на цей ринок 6 700 автомобілів (грудень 2020 р.: 7 100 автомобілів; -5,0%).

У Східній Європі, за винятком Росії, ŠKODA AUTO поставила клієнтам 35 800 автомобілів (січень-грудень 2020: 39 400 автомобілів; -9,2%). У грудні постачання впало на 39,9% до 2 500 автомобілів (грудень 2020 року: 4 200 автомобілів).

В Україні ŠKODA з 2016 року стабільно займає 4-ту позицію за обсягом продажів з часткою ринку 6% за підсумками 2021 року. Беззмінним лідером у своєму класі залишається OCTAVIA (частка 39,0%). Також перше місце у класі за FABIA (частка 36,3%, приріст продажів +90%). Флагманський кросовер KODIAQ зайняв у класі другу позицію з часткою 22,7%, продаж порівняно з 2020 роком залишився на тому ж рівні. Найбільше зростання відзначено у моделей KAMIQ (+293%), SCALA (+117%), KAROQ (+78%). Загалом продажі автомобілів ŠKODA в Україні порівняно з 2020 роком зросли на 21%.

У 2021 році чеський автовиробник поставив до Китаю 71 200 автомобілів. Це відповідає падінню на 58,8% (січень-грудень 2020 року: 173 000 автомобілів). У грудні ŠKODA зафіксувала 7 500 поставлених автомобілів у цьому регіоні (грудень 2020 р.: 16 500 автомобілів; -54,6%).

В Індії ŠKODA AUTO досягла значного зростання в 2021 році після запуску моделі KUSHAQ, яка була розроблена спеціально для цього ринку. Загалом у регіоні було поставлено 22 800 автомобілів (з січня до грудня 2020 року: 10 900 автомобілів; +108,9%). У грудні 2021 р. поставки склали 3 500 автомобілів (грудень 2020 р.: 1 400 автомобілів; +156,2%).

ŠKODA AUTO також заявляє про обнадійливий ріст на решті ринків, де з січня по грудень 2021 року постачання автомобілів зросли на 20,6% до 85 000 одиниць (з січня по грудень 2020 року: 70 500 автомобілів).

Поставки ŠKODA AUTO у 2021 р. (в одиницях, округлено, за моделями; +/- у відсотках відносно 2020 р.):

  • ŠKODA OCTAVIA (200 800; -22.0%)
  • ŠKODA KAMIQ (120 700; -6.1%)
  • ŠKODA KAROQ (119 200; -13.2%)
  • ŠKODA FABIA (99 100; -6.0%)
  • ŠKODA KODIAQ (98 600; -25.1%)
  • ŠKODA SUPERB (66 100; -23.2%)
  • ŠKODA RAPID (63 700; -20.1%)
  • ŠKODA SCALA (48 200; -23.8%)
  • ŠKODA ENYAQ iV (44 700; – )
  • ŠKODA KUSHAQ (12 800; – )
  • ŠKODA CITIGOe iV (продажі тільки у Європі: 4,400; -70.8%)