Цього літа ŠKODA AUTO у 18-те стала генеральним партнером велогонки Tour de France, яка проходить з 26 червня по 18 липня.
Цього літа ŠKODA AUTO у 18-те стала генеральним партнером велогонки Tour de France, яка проходить з 26 червня по 18 липня.
Цього літа ŠKODA AUTO у 18-те стала генеральним партнером велогонки Tour de France, яка проходить з 26 червня по 18 липня. 250 автомобілів ŠKODA забезпечують мобільність організаторів, а також численних команд. В автопарк велогонки входять моделі ŠKODA ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA та OCTAVIA iV, а також ŠKODA SUPERB iV. Повністю електричний позашляховик чеського автовиробника знову служить мобільним центром управління ( «Red car») для директора гонки Крістіана Прюдомм. Крім того, ŠKODA AUTO спонсорує «Зелену майку» лідера за очками і, як партнер офіційного програми Tour de France, тримає уболівальників в курсі останніх подій гонки.
ŠKODA AUTO у 18-те стала генеральном та автомобільним партнером найбільшого івенту в світі велоспорту. 108-я гонка Tour de France розпочалась 26 червня у Бресті, вона охоплює 21 етап загальною протяжністю понад 3300 кілометрів, зокрема шість гірських етапів. Пелотон фінішуватиме на Єлисейських Полях в Парижі 18 липня.
Компанія передала організаторам автопарк із близько 250 автомобілів, серед яких моделі ŠKODA ENYAQ iV, ŠKODA OCTAVIA та OCTAVIA iV, а також ŠKODA SUPERB iV. Вони забезпечують мобільність організаторів і керівників гонки і працюють на маршруті в якості автомобілів підтримки. ŠKODA AUTO також надала VIP-транспорт переможцям щорічних змагань, які знову отримають можливість ближче познайомитися з Tour de France.
Мартін Ян, член Правління ŠKODA AUTO з продажів і маркетингу, підкреслює: «Довга історія нашої компанії нерозривно пов'язана з велоспортом. З цієї причини ŠKODA AUTO прагне бути надійним довгостроковим партнером міжнародного професійного і аматорського велоспорту. Підтримка Tour de France з 2004 року була одним з найважливіших напрямків нашої діяльності в області спортивного спонсорства. Мені особливо приємно, що ENYAQ iV, наш перший повністю електричний кросовер, використовується як керівний автомобіль на Tour de France».
Цього року пелотон знову очолює ŠKODA ENYAQ iV: директор Tour de France Крістіан Прюдом використовує повністю електричний кросовер в якості мобільного командного центру. Він дає сигнал жовтим прапором через люк на даху на початку кожного етапу, а потім керує гонкою з автомобіля за допомогою складних комунікаційних технологій. На деяких етапах Крістіан Прюдом у якості «Red Car» використовуватиме plug-in гібрид ŠKODA SUPERB iV.
Під час гонки логотип ŠKODA AUTO розміщений на зеленій майці лідера очкової класифікації, яку автовиробник спонсорує з 2015 року. Переможець найбільшої у світі велогонки в одинадцятий раз підніматиме кришталевий кубок на Єлисейських Полях; за створення кубка переможця знову відповідають ŠKODA Design і керівник відділу дизайну інтер'єру в ŠKODA AUTO Петер Олах.
Кампанія ŠKODA AUTO «Прекрасне коло: його треба любити. Ми любимо"
Одночасно зі стартом Tour de France ŠKODA запустила кампанію «Прекрасне коло: його треба любити. Ми любимо". Ідея кампанії в тому, що для участі в такій складній гонці потрібно бути справді одержимим ідеєю велоспорту. ŠKODA запускає цю кампанію в телевізійних рекламних роликах, в соціальних мережах і на спеціальному веб-сайті https://www.welovecycling.com, де любителі велоспорту знайдуть цікаву інформацію про найвідомішу в світі велогонці і конкурси з ексклюзивними призами.
Як партнер офіційного застосунку Tour de France ŠKODA дає можливість любителям велоспорту стежити за тим, що відбувається на маршруті. На додаток до таблиці результатів і рухомого рядку додаток також пропонує GPS-стеження за спортсменами в реальному часі, профілі гонщиків і багато іншого. Додаток можна завантажити безкоштовно для Android і iOS.
Історія компанії ŠKODA почалася з велосипеда
Пристрасть ŠKODA до велоспорту закорінена у самий початок історії компанії: в 1895 році Вацлав Лаурин і Вацлав Клемент заснували велосипедну майстерню в Млада-Болеславі в Чехії, поклавши початок сьогоднішній ŠKODA AUTO.
Чеський виробник підтримує також ряд інших національних і міжнародних спортивних подій, зокрема Тур Іспанії («Вуельта Іспанії», Vuelta a España). Велосипедні аксесуари є важливою складовою розширеної продукції бренду.