• У серпні клієнтам ŠKODA було передано 86 100 автомобілів (+6,7%)
  • Впевнене зростання на ринках Європи (+8,5%) і Індії (+76,2%)
  • Позитивна динаміка продажів в Україні: +43%, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року
  • Моделі ŠKODA SUPERB і ŠKODA KODIAQ стали головними драйверами зростання світових продажів


Найбільш популярними моделями стали ŠKODA SUPERB і новий SUV ŠKODA KODIAQ, який був представлений на початку року. У компанії очікується подальше зростання продажів у зв'язку з виходом нового компактного позашляховика ŠKODA KAROQ, який нещодавно відсвяткував свою європейську прем'єру на Міжнародному автосалоні у Франкфурті.

"ŠKODA успішно продовжила зростання в серпні - прокоментував цю подію Алан Фаві (Alain Favey) член Ради директорів ŠKODA, відповідальний за продажі і маркетинг. - Ми спостерігаємо високий інтерес з боку споживачів до нашого флагмана ŠKODA SUPERB, а також першого великого позашляховика марки ŠKODA KODIAQ, який грає значну роль в успішному розвитку компанії. Ми чекаємо подальше зростання продажів марки у важливому для нас сегменті SUV за рахунок запуску на ринок нової моделі ŠKODA KAROQ". ​​

Згідно стратегії розвитку бренду до 2025 року ключовим елементом є розширення модельного ряду в сегменті SUV. З моменту запуску на ринок моделі ŠKODA KODIAQ було продано 48 300 автомобілів по всьому світу, з них в серпні клієнтам було передано 11 200 позашляховиків KODIAQ. Завдяки новій моделі ŠKODA KAROQ, презентація якої відбулася на автосалоні у Франкфурті, чеський бренд розраховує зайняти ще міцніші позиції в сегменті SUV. Європейську прем'єру у Франкфурті відмітив і електричний концепт-кар ŠKODA VISION E який демонструє вектор розвитку SUV-моделей і технологій бренду. ​​

Західна Європа: продажі ŠKODA в серпні збільшилися на 4,4%: було продано 30 300 автомобілів (серпень 2016: 29 000 одиниць). У Німеччині, на одному з найбільших для марки ринків, продажі склали 12 200 автомобілів (серпень 2016: 12 100 одиниць). У Австрії був зафіксував значне зростання продажів: (2 200 одиниць (+35,1%)), Франції (1 800 одиниць (+15,0%)), Бельгії (1 300 одиниць (+31,9%)) і Італії (1 100 одиниць (+22,5%)). ​​

Центральна Європа: клієнтам ŠKODA було передано 14 800 автомобілів, що відповідає зростанню на 13,3% (серпень 2016: 13 100 одиниць). У Чехії продажу досягли 7 000 автомобілів (серпень 2016: 6 400 одиниць, зростання 9,6%). Попит на автомобілі ŠKODA істотно збільшився в Польщі (4 800 одиниць (+16,9%)), Словаччині (1 600 одиниць (+23,5%)), Угорщині (800 одиниць (+8,0%)) і Словенії (500 одиниць (+18,6%)). ​​

Східна Європа, не рахуючи Росії: продажі ŠKODA виросли на 27,2% і склали 3 100 автомобілів (серпень 2016: 2 400 одиниць). У Україні відмічено зростання продажів автомобілів на 43% (394 одиниць). Двозначне зростання спостерігається і на ринках в Румунії (900 одиниць (+31,0%)), Сербії (400 одиниць (+19,7%)), Болгарії (300 одиниць (+12,0%)) і Боснії (200 одиниць (+79,1%)). ​​

Росія: ŠKODA реалізувала минулого місяця 5 048 автомобілів, що відповідає зростанню на 10,5% (серпень 2016: 4 570 одиниць). Популярними моделями продажів ŠKODA в Росії були моделі ŠKODA OCTAVIA і ŠKODA RAPID. ​​

Китай: продажі в серпні залишилися на такому ж високому рівні, як і роком раніше: продані 26 000 автомобілів (серпень 2016: 26 000 одиниць). ​​

Індія: продажі збільшилися на 76,2%: клієнтам передані 1 700 автомобілів (серпень 2016: 1 000 одиниць). ​​

Продажі автомобілів ŠKODA клієнтам в серпні 2017 року (у одиницях, закруглено, по моделях, +/ - у відсотках, в порівнянні з результатами серпня 2016 року):

  • ŠKODA OCTAVIA (29 800; -3,1%)
  • ŠKODA RAPID (15 700; -9,7%)
  • ŠKODA FABIA (12 100; -12,6%)
  • ŠKODA KODIAQ (11 200; –)
  • ŠKODA SUPERB (10 800; +17%)
  • ŠKODA YETI (4 300; -35,8%)
  • ŠKODA CITIGO (продається тільки в Європі) (2 200; -19,9%)

Останні новини