Умови кредитування від АТ «ОЩАДБАНК» - «АВТОБІЗ» (для юридичних осіб)

Юридична особа може отримати кредит на купівлю нового авто з модельного ряду за умовами кредитної програми на наступних умовах:

  • максимальний строк до 60 місяців;
  • мінімальний аванс – 20%;
  • мінімальна сума кредиту – 100 000,00 грн.;
  • максимальна сума до 10 000 000,00 грн.

Змінна ставка від індекса UIRD3M. Ставка переглядається кожного 1-го числа календарного кварталу (наприклад, кредитна угода підписана 20 серпня, наступний перегляд відсоткової ставки 1-го листопада).

Погашення заборгованості по кредиту та відсотків здійснюється щомісяця, відповідно до схеми погашення:

Платежі, що зменшуються (Стандарт) - щомісячне погашення Кредиту відбувається рівними частинами з нарахуванням процентів на залишок заборгованості по Кредиту. За цієї схемою погашення позичальник повинен з першого місяця кредитування сплачувати платежі, що за своїм розміром будуть перевищувати розмір ануїтетних платежів, хоча сума відсотків, яку сплатить позичальник за весь строк дії кредитного договору, буде меншою ніж при застосуванні ануїтетної схеми погашення кредиту.

Документи для отримання кредиту:

Для юридичної особи:

  1. Копія належним чином зареєстрованого установчого документа (статуту / засновницького договору / установчого акта/положення) із усіма змінами і доповненнями, засвідчена підписом керівника та печаткою юридичної особи;
  2. Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про одержання кредиту;
  3. Копії наказів (рішень уповноваженого органу управління) про призначення посадових осіб, що мають право підпису договорів, комерційних і фінансових документів, засвідчені підписом керівника та печаткою юридичної особи, копії їх паспортів та довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів засвідчена підписом власника;
  4. Рахунок - фактура від продавця щодо параметрів обраного авто та його вартості;
  5. Документи, які підтверджують фінансовий стан Позичальника:
    - Річна фінансова звітність підприємства (баланс та звіт про фінансові результати) та звітність за останній звітній період (якщо юридична особа звітує щоквартально), засвідчені підписом керівника та печаткою юридичної особи;
    - Відомість по 31-му балансовому рахунку в електронному вигляді за останні 12 місяців.

Для фізичної особи підприємця (далі - «ФОП»):

  1. Паспорт громадянина України та копія паспорту поручителя дружини/чоловіка позичальника (всі сторінки з інформацією).
  2. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН).
  3. Свідоцтво про одруження/розлучення або рішення суду якщо Позичальник перебував / перебуває у шлюбі.
  4. Рахунок-фактура від продавця щодо параметрів обраного автомобіля та його вартості.
  5. Документи, які підтверджують фінансовий стан Позичальника:
    - Річна податкова декларація підприємця та декларація за останній звітній період (якщо підприємець звітує щоквартально);
    - Відомість по 31-му балансовому рахунку в електронному вигляді за останні 6 місяців

Банк має право вимагати від Клієнтів надання будь-яких інших документів, в разі необхідності визначення платоспроможності Клієнта або підтвердження його повноважень. Зазначений перелік не є вичерпним.

Додаткові витрати клієнта пов’язані з оформленням кредиту:

  • за відкриття рахунку - 150 грн.;
  • внесення застави в ДРОРМ - до 500 грн. (в залежності від форми власності позичальника).
  • нотаріальне оформлення - не обов’язкове (якщо воно є за рішенням кредитного комітету Банку в нестандартних ситуаціях, тоді послуги нотаріуса – відповідно до тарифів нотаріуса);

Страхування

Страхування КАСКО проводиться в одній з акредитованих у банку страхових компаній:

АТ "СК "АХА Страхування", ПрАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ", ПрАТ "СК ПЗУ Україна", ПрАТ «СГ «ТАС», ПрАТ СК «ВУСО», ПрАТ АСК Інго Україна, ПрАТ СК "УНІКА", ПАТ СК "Універсальна“, ПрАТ "СК "УСГ",

орієнтовний страховий тариф 6,5% від страхової суми (франшиза 0,0% / 0,0% (ДТП/Викрадення)). При збільшенні франшиз, тариф зменшується.

Контактна інформація: 0 800 210 800

Ліцензія НБУ №148 від 05.10.2011