«Завод прекрасний, сучасний, дуже красивий. Було б чудово, якби всі заводи виглядали саме так »- захоплено відзначив пан Гавел під час церемонії відкриття. У той день було закладено початок унікальної історії успіху: протягом двох наступних десятиліть ŠKODA Octavia стала світовим бестселером і до сих пір є лідером продажів. Цей популярний автомобіль поклав початок світового успіху ŠKODA.
У лютому 1995 року в Млада-Болеславі був закладений фундамент нової виробничої лінії, на якій, через 18 місяців, були проведені перші автомобілі ŠKODA Octavia.
Компанія ŠKODA побудувала для нової моделі сучасну виробничу лінію площею 32 000 м2. У березні 1996 року було завершено будівництво нового фарбувального цеху, розрахованого на щоденне фарбування близько 1 800 кузовів моделей ŠKODA Felicia і ŠKODA Octavia.
Розробка абсолютно нової моделі Octavia почалася в 1992 році, через приблизно рік після об'єднання чеського бренду з концерном Volkswagen Group. ŠKODA Octavia була сконструйована на платформі групи Volkswagen, що була, на той момент, абсолютно новою розробкою.
Міцна конструкція кузова, розроблена з використанням новітніх комп'ютерних технологій (CAD - Computer Aided Design) в поєднанні з передніми подушками безпеки для водія і пасажира забезпечили чудову активну і пасивну безпеку автомобіля. Крім того, для цієї моделі вперше були використані бічні подушки безпеки.
Завдяки конструкції кузова - ліфтбек, нова модель ŠKODA набула особливу практичну перевагу: великі задні двері, запозичені у моделей типу хетчбек, зробило набагато зручнішим доступ до багажника об'ємом 528 літрів, який, при необхідності, міг бути збільшений до тисячі триста двадцять вісім літрів при складених задніх сидіннях .
У 1996 році, в перший рік продажів Octavia, клієнтам ŠKODA були доступні на вибір версії моделі з двома варіантами чотирициліндрових бензинових двигунів або дизельним агрегатом з турбонаддувом. У травні 1998 року модельний ряд марки доповнив автомобіль ŠKODA Octavia Combi, а з 1999 року версія універсал стала доступна також в повноприводному виконанні. Останній автомобіль з першого покоління моделі зійшов з конвеєра в листопаді 2010 року. У період з вересня 1996 року по листопад 2010 року клієнтам було поставлено близько 970 000 седанів і більш ніж 470 000 універсалів.
Друге покоління ŠKODA Octavia продовжило історію успіху моделі-попередниці: в період з 2004 до 2013 року 1,6 мільйона клієнтів придбали автомобіль в кузові седан, а 900 000 покупців вибрали універсал ŠKODA Octavia. Третє покоління автомобіля надійшло у виробництво в листопаді 2012 року.
Слід зазначити, що в українських автолюбителів все покоління Octavia користуються незмінним успіхом: ця модель була визнана «Кращим легковим автомобілем року в середньому класі» в 2005 році, Octavia А5 стала найбільш продаваною моделлю серед легкових іномарок в 2011 році, автомобіль отримав премію «Авторейтинг 2012 »і був названий абсолютним лідером продажів в 2012 році.
Octavia третього покоління стала справжнім шедевром сучасних технологій і багато в чому перевершила успіх всіх попередніх поколінь моделі. Вже через кілька місяців після старту продажів, Octavia третього покоління була удостоєна премії «Народний вибір 2013» і стала «Автомобілем року в середньому класі», а незабаром - здобула абсолютну перемогу у всеукраїнському рейтингу популярності «Автомобіль року в Україні 2014». Починаючи зі старту продажів, Octavia нового покоління щорічно підтверджує лідерство в своєму класі і є однією з найбільш затребуваних моделей на автомобільному ринку, регулярно очолюючи рейтинги продажів. Українські автолюбителі незмінно підтверджують свою прихильність і довіру моделі Octavia, - роблячи свій вибір на користь видатних якостей цього автомобіля.