Таким чином, зростання продажів, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, склав 14,2%. Значна частина світових продажів припала на флагманську модель марки ŠKODA Superb і бестселер ŠKODA Rapid. В Україні автомобілі ŠKODA також користуються незмінною популярністю: за підсумками восьми місяців ŠKODA зайняла 4-у позицію * в рейтингу продажів нових автомобілів.
«Зростання продажів ŠKODA продовжився в серпні, - зазначає Вернер Айхорн, член Ради директорів ŠKODA, відповідальний за продажі і маркетинг. - На всіх світових ринках ми спостерігаємо, що наш оновлений модельний ряд стає все більш і більш привабливим для нових груп споживачів ». Чеський виробник планує послідовно розширювати лінійку автомобілів протягом найближчих років. У цьому контексті бренд має намір зміцнити свої позиції в зростаючому сегменті SUV. Запуск продажів нового SUV від ŠKODA в Європі намічений на лютий 2017 року.
У серпні, в Західній Європі ŠKODA поставила клієнтам 29 000 автомобілів, що на 7% більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. Минулого місяця в Німеччині ŠKODA передала клієнтам 12 100 автомобілів (+ 3% в порівнянні з серпнем 2015 року). У той же час, бренд показав двозначне зростання відразу в декількох країнах, включаючи Францію (1600 автомобілів, приріст 28,7%), Італію (900 автомобілів, приріст 28,7%), Нідерланди (1500 автомобілів, приріст 62,9%) , Австрію (1600 автомобілів, приріст 48,8%), Португалії (200 автомобілів, приріст 11,9%) і Швеції (1200 автомобілів, приріст 19,4%).
У Центральній Європі продажі ŠKODA в серпні значно зросли, в порівнянні з аналогічним місяцем 2015 року, і склали 13 100 автомобілів (приріст 6,9%). На домашньому ринку Чехії клієнтам було передано 6 700 автомобілів, крім того, марці вдалося досягти значного зростання продажів в Польщі (4100 автомобілів, приріст 41,8%) і Хорватії (200 автомобілів, приріст 71%).
У Східній Європі ŠKODA збільшила обсяг поставок клієнтам до 7000 автомобілів. Завдяки повністю переглянутому модельному ряду в серпні значно виріс обсяг продажів на ринках Туреччини та Ізраїлю. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року обсяг переданих клієнтам автомобілів в Туреччині виріс на 39%, до 2 000 одиниць (серпень 2015 року: 1 400 одиниць), в Ізраїлі продажу автомобілів марки зросли на 7,8%, в серпні клієнтам було поставлено 1300 автомобілів (серпень 2015 року: 1 200 одиниць).
На своєму ключовому ринку, в Китаї, ŠKODA вдалося добитися значного зростання продажів у порівнянні з аналогічним періодом минулого року: поставки автомобілів клієнтам зросли на 36,1%, до 26 000 одиниць.
Поставки моделей ŠKODA в серпні 2016 роки (продажу в одиницях, округлені, по моделям, порівняння з результатами серпня 2015 року):
ŠKODA SUPERB (9,200 одиниць; +144.1%)
ŠKODA RAPID (17,400 одиниць; +38.0%)
ŠKODA OCTAVIA (30,800 одиниць; +2.9%)
ŠKODA FABIA (13,900 одиниць; -2.8%)
ŠKODA YETI (6,700 одиниць; -2.5%)
* Дані досліджень ІАГ Автоконсалтинг