Офіційний дистрибʼютор автомобілів Škoda в Україні, компанія «Єврокар», оголошує про запуск онлайн-продажів нових автомобілів у співпраці з інноваційною платформою UDRIVE*.
Хочете побачити найзахоплюючі моменти з історії Škoda? На престижній виставці класичних автомобілів Rétromobile у Парижі була представлена експозиція, присвя-чена 130-річчю бренду. На площі 500 квадратних метрів розмістили 16 експонатів, що ілюструють еволюцію винахідництва та інновацій Škoda.
Протягом останніх 25 років Škoda Fabia відігравала незамінну роль в історії бренду Škoda та сегменту малих автомобілів. Перше покоління дебютувало 14 вересня 1999 року в автосалоні у Франкфурті, швидко завоювавши покупців своїми передовими технологіями. Наступні три покоління будували на цьому фундаменті. На сьогодні продано майже п’ять мільйонів одиниць цієї моделі. Крім того, Fabia залишила значний слід і в автоспорті, вийшовши на сцену в 2003 році з Škoda Fabia WRC, яку нинішня Fabia RS Rally2 продовжує зі значним успіхом.
Škoda відкриває завіcу абсолютно нового Elroq, першої серійної моделі, яка використовує мову дизайну Modern Solid. На перших ескізах екстерʼєру Elroq видно нову передню частину з написом Škoda, фари Tech-Deck Face і Matrix-LED, що вбудовані в яскравий бампер. Інші візуальні акценти включають деталі в унікальному темному хромі, а саме авто виконано в новому ексклюзивному кольорі Elroq Timiano Green.
Десятий рік поспіль в столиці проходить веломарафон “Київська сотка”. Компанія Єврокар, офіційний дистрибʼютор бренду Škoda в Україні, традиційно виступила партнером заходу. Окрім демонстраційної зони з водою та смаколиками для учасників, автомобілі бренду супроводжували колону учасників, аби забезпечити їм зручне та безпечне проходження дистанцій – 50 км та 100 км.